Vážení zákazníci. Vlivem přetíženosti dopravní společnosti v probíhající zimní sezóně může docházet ke zpoždění doručení Vašich zásilek. Děkujeme za pochopení.

Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • SUV-zimní
  • Doporučujeme
    Super kvalita/výkon

Sailun Ice Blazer WST1

Rozměry
Šířka
215
Profil
65
Průměr
R17
99T

Pneumatika Sailun Ice Blazer WST1 je oblíbena mezi českými motoristy především pro svou nízkou cenu a nehlučnost. Využijte až o 30% více výkonu s hlubokým vzorkem Ice Blazer WST1. Směrový...
Více informací

Zimní
Ice Blazer WST1

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní

Pneumatika Sailun Ice Blazer WST1 je oblíbena mezi českými motoristy především pro svou nízkou cenu a nehlučnost. Využijte až o 30% více výkonu s hlubokým vzorkem Ice Blazer WST1. Směrový dezén s dlouhými obvodovými drážkami precizně odvádí vodu i rozbředlý sníh čímž zvyšuje ochranu proti aquaplaningu. Pneu SAILUN ICE BLAZER WST1 je koncipována především pro náročnější zimní podmínky i z toho důvodu je připravena pro snadné ohrotování. Ice Blazer WST1 je zimní pneumatika speciálně navržena pro horské oblasti a určena řidičům, kteří vyžadují maximální záběr i v nejnáročnějších podmínkách.

Zimní pneu s novou generací křemičité směsi pro snížení valivého odporu a hlučnosti. Pevné bloky dezénu zlepšují směrovou stabilitu. Pneu dobře odvádí vodu zpod stopy pneu při jízdě na mokré vozovce a účinně tak předchází riziku vzniku aquaplaningu. Vícesměrové lamely spolu s agresivně směrovým dezénem poskytují maximální záběr na sněhu a ledu. Speciální dezénová směs, která je navržena pro velmi drsné zimní podmínky udržuje vynikající přilnavost i v nejnižších teplotách.

Zelené technologie: Rozsáhlé použití Ekologicky šetrných materiálů, které splňují evropské požadavky nařízení REACH Dezén s hlouhbou 10-11 mm je až o 30% hlubší než u běžných pneumatik. Sailun Tire Group patří mezi 15 největších výrobců pneumatik na světě.

EU štítek

EU
C
E
72 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)

Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Nahoru