Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • SUV-zimní
    Zesílená

Vredestein Wintrac Pro

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
275
Profil
40
Průměr
R21
107W
FR

Zimní pneumatiky Vredestein Wintrac Pro nedělají žádné ústupky, co se týče výkonu a nabízí maximální přilnavost při zatáčení, mají krátkou brzdnou dráhu na mokrých silnicích a skvělý handling i ve...
Více informací

Zimní
Wintrac Pro
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní

Zimní pneumatiky Vredestein Wintrac Pro nedělají žádné ústupky, co se týče výkonu a nabízí maximální přilnavost při zatáčení, mají krátkou brzdnou dráhu na mokrých silnicích a skvělý handling i ve vysokých rychlostech. Horizontální lamely ve střední oblasti pro maximální brzdění a zrychlení. Pneumatiky Vredestein Wintrac Pro jsou odpovědí na rostoucí poptávku po ultra-high performance pneumatikách o rozměrech 17 palců a víc. Skvěle přilne k suché i mokré vozovce a zajistí vám kratší brzdnou dráhu. Navíc díky nízkému valivému odporu dochází k výrazné úspoře paliva a nízkému opotřebení samotné pneumatiky.

Pneumatika Wintrac Pro je k dispozici v rychlostní kategorii Y, takže je vhodná pro použití při rychlostech až do 300 km/h a hodí se pro velkou škálu velikostí. Vhodné pro osobní vozidla a SUV. Pryskyřice v kombinaci s vysokým obsahem oxidu křemičitého v běhounu zlepšuje manipulaci a brzdění na mokru, sněhu a ledu. Maximální přilnavost při zatáčení pneumatiky Vredestein Wintrac Pro, krátká brzdná dráha na mokrých cestách a výborná ovladatelnost i při vysokých rychlostech. Pneumatika v sobě spojuje atraktivní design (vytvořený ve spolupráci s Giugiarem) a pokročilou technologii. Ostré úhlové středové drážky a ramenní klouby optimalizují ovládání na sněhu. Pneumatika vyniká skvělou přilnavostí za mokra, čímž pomáhá předcházet aquaplanningu. Kulatá stopa vytváří přímou reakci řízení a harmonické chování v zatáčkách.

Holandský producent pneumatik Vredestein ve spojení s italským designérským studiem Giugiaro Design navrhuje a produkuje pneumatiky prioritně stavěné pro sportovní vozidla, osobní automobily, jízdní kola a motocykly. Speciálně navržené série se zaměřují na zemědělské a průmyslové stroje. Emile Louis Constant Schiff se v roce 1908 postaral o založení gumárenského podniku v Nizozemsku. I přes ne vždy příznivému vývoji událostí společnost Vredestein Tire BV dokázala vstát i doslova z popela a přežila do současnosti. Spolupráce s italským designérským studiem Giugiaro Design navázána v roce 1990 posunula brand opět mílovými kroky vpřed. Do vývoje, marketingu a prodeje investuje značka Vredestein značné úsilí i prostředky, díky čemuž si excelentní vlastnosti jejich pneumatik lze užívat i vy.

EU štítek

EU
B
E
73 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru