Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • SUV-zimní

Yokohama Geolandar 75

Rozměry
Šířka
215
Profil
70
Průměr
R15
98Q

Bloky pneumatiky mají moderní systém lamel, které působí jako hrany, to vede k zlepšení účinnosti brzdění pneumatiky Yokohama Geolandar 75 na mokré vozovce s ledovým povrchem a snižuje riziko vzniku...
Více informací

Zimní
Geolandar 75
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní

Bloky pneumatiky mají moderní systém lamel, které působí jako hrany, to vede k zlepšení účinnosti brzdění pneumatiky Yokohama Geolandar 75 na mokré vozovce s ledovým povrchem a snižuje riziko vzniku aquaplaningu. Nové extrémní bloky běhounu a bloky ramenní zóny v geometrii a konstrukci usnadňují správné rozložení tlaku na pneumatiky Yokohama Geolandar 75 v pořadí a účinně brání bočnímu driftu. Vrstva vody nad ledem je největším přispěvatelem ke ztrátě trakce v zimních podmínkách, tato vrstva vody zpusobí "mikro hydraplaning" na ledových plochách, pneumatiky Yokohama Geolandar 75 se podílí na odstranění vody silným "absorpčním kaučukem".

Zimní pneumatika Yokohama Geolandar 75 pro vozy off-road je směrová zimní pneumatika pro sportovní vozy SUV. "Micro Hydraplaning" na zledovatělých silnicích. Výkonnost pneumatiky Yokohama Geolandar 75 na ledu. Kombinovaný klikatý profil pneumatiky Yokohama Geolandar 75 poskytuje lepší vlastnosti pro přilnavost na sněhu a ledu. Pneumatika Yokohama Geolandar 75 se směrovým dezénem pro vozy Off-road a SUV. Geolandar okamžite absorbuje vodu z ledových ploch. Pět inovací, vylepšené rozložení kontaktní části běhounu pneumatiky Yokohama Geolandar 75, účinné kanalizační drážky, nový profil bočních bloků běhounu. Optimalizované centrální bloky běhounu, inovativní dezén pneumatiky zvyšuje ovladatelnost a ESP.

Pneumatiky Yokohama mají dlouhodobou tradici a vyznačují se opravdu velmi vysokou úrovní technologie výroby, komfortu, výdrže a samozřejmě kvalitou. U pneumatik Yokohama je vidět japonská preciznost, vysoká technologická úroveň, velmi zajímavý design napříč celou škálou vyráběných dezénů. Pneumatiky se podrobují náročným testům na nejtvrdších závodních drahách světa. Vývojáři společnosti Yokohama například ve směsi použili neobvyklou substanci, kterou není nic jiného než pomerančový olej, který poskytuje výbornou pružnost i za nízkých teplot, což je pro zimní pneu důležitá vlastnost. Přestože Yokohama nemá takové jméno jako ostatní prémioví výrobci pneu, vyrábí pneumatiky se špičkovými jízdními vlastnostmi, které se řadí mezi absolutní elitu. Yokohama vyvíjí vlastní pneu technologie ve výzkumných laboratořích v Japonsku. V motoristickém sportu se pneumatiky Yokohama těší velké úctě.

EU štítek

EU
F
F
71 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru