Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

Barum Snovanis 2

Rozměry
Šířka
175
Profil
65
Průměr
R14
90T
C

Robustní ramenní bloky a kompaktní bloková struktura ve středové sekci pneumatiky Barum Snovanis 2 dezénu zlepšují směrovou stabilitu i při zatáčení na mokré vozovce. Diagonální ramenní drážky odvádějí vodu a...
Více informací

Zimní
Snovanis 2
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní

Robustní ramenní bloky a kompaktní bloková struktura ve středové sekci pneumatiky Barum Snovanis 2 dezénu zlepšují směrovou stabilitu i při zatáčení na mokré vozovce. Diagonální ramenní drážky odvádějí vodu a rozježděný sníh z místa kontaktu pneumatiky Barum Snovanis 2 s vozovkou a zlepšují tak brzdné a záběrové vlastnosti. Optimalizovaný brzdný výkon pneumatik Barum Snovanis 2 znamená kratší brzdnou dráhu na sněhu. Velký objem drážek a sněhové kapsy na vnější straně obvodových drážek mají vliv na to, že pneumatika Barum Snovanis 2 dosahuje vynikající trakce na sněhu. Výkon pneumatik, který se vyplatí. Nejdůležitější vlastnosti a charakteristiky pneumatik Barum Snovanis 2: Rychlý odvod vody a rozbředlého sněhu, dobrý záběr na sněhu, jízdní stabilita a vysoký kilometrový výkon, vysoká bezpečnost a nízké náklady. Přesazené bloky dezénu spolu s průběžným středovým žebrem redukuje hluk pneumatik Barum Snovanis 2 i při jízdě na suché vozovce. Krátká brzdná dráha a optimální trakce na sněhem pokrytých vozovkách. Nově vyvinutá zimní směs pneumatiky Barum Snovanis 2, kombinace dezénových bloků a bočních lamel zajišťuje optimální trakci a krátkou brzdnou dráhu na zasněžených silnicích. Kompaktní ramenní bloky pneumatiky Barum Snovanis 2 spolu s blokovým typem dezénu snižují nestejnoměrnost opotřebovávání a zvyšují kilometrový výkon. Excelentní trakce na sněhu. Široké obvodové drážky pneumatik Barum Snovanis 2 zaručují, vysokou přilnavost a stabilní jízdní vlastnosti na zimních vozovkách. Moderní konstrukce dezénu, vynikající jízdní vlastnosti pneumatiky Barum Snovanis 2 v zimních podmínkách a vysoký kilometrový výkon. Vyšší bezpečnost v zatáčkách i na mokrém povrchu. Optimalizovaná zimní směs pneumatiky Barum Snovanis 2 zkracuje brzdnou dráhu, prodlužuje kilometrový výkon a snižuje valivý odpor, to zaručuje, že vozidlo i vaše náklady zůstanou vždy pod kontrolou. Potenciál k úsporám paliva jako výsledek sníženého valivého odporu pneumatik Barum Snovanis 2. Pneumatika Barum Snovanis 2 nezná kompromisy, když přijde na bezpečnost a jízdu v zimě! Inovativní dezén udrží auto ve správné stopě i na kluzkém povrchu. Profil pláště pneumatiky s plochým nárazníkem snižuje možnosti vzniku smyku. Krátká brzdná dráha a optimální trakce na sněhem pokrytých vozovkách.

Barum je značka, která působí na trhu pneumatik již více než 70 let. Za tuto dobu získaly pneumatiky Barum prestiž na celém světě díky bohatým zkušenostem, výrobním know-how a spolehlivosti. Výrobní závod v Otrokovicích je v současnosti největší výrobní jednotkou v Evropě. Splnili jsme ty nejnáročnější mezinárodní audity kvality výroby a obstáli jsme na výbornou i při interních auditech nejprestižnějších výrobců automobilů jako je Volvo, BMW, VW, Škoda, Renault, Ford či Peugeot. Naše znalosti a výrobní dovednosti se odráží i ve filozofii naší značky. Výrobky Barum se snaží poskytnout svým zákazníkům ten nejlepší poměr mezi cenou a výkonem. Kromě ostatních špičkových vlastností, prokázaných v testech nezávislých časopisů a autoklubů, poskytují naše pneu vysoký kilometrový výkon. Barum vyrábí pneumatiky v nejmodernějších závodech v Evropě pod záštitou silné skupiny Continental AG. Barum patří k nejúspěšnějším výrobcům pneumatik ve střední Evropě a jeho slogan hovoří jasně: Chytrá volba.

Nový EU štítek

EU
Barum
175/65 R14 90T
C
D
73 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

EU štítek

EU
C
E
73 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Certifikát
Nahoru