Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

Vredestein Comtrac 2 Winter

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
195
Profil
75
Průměr
R16
107/105R
C

Pneumatiky Vredestein Comtrac 2 Winter jsou vhodné pro užitková vozidla, skvěle přilnou k suché i mokré vozovce a zajistí vám kratší brzdnou dráhu. Hustý lamelový systém zajišťuje maximální přilnavost na...
Více informací

Zimní -15%
Comtrac 2 Winter

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní -15%

Pneumatiky Vredestein Comtrac 2 Winter jsou vhodné pro užitková vozidla, skvěle přilnou k suché i mokré vozovce a zajistí vám kratší brzdnou dráhu. Hustý lamelový systém zajišťuje maximální přilnavost na sněhu a ledu, krátkou brzdnou dráhu a mimořádný záběr. Pneumatiky Vredestein Comtrac 2 Winter mají velké množství klikatých drážek v blocích svého dezénu který je navržen tak, aby se z těchto pneumatik lépe dostávalo bahno a sníh. Pneumatika Vredestein Comtrac 2 Winter vyniká skvělou přilnavostí za mokra, čímž pomáhá předcházet aquaplanningu. Pneumatiky Vredestein 2 Comtrac Winter mají díky svému unikátnímu designu běhounu kratší brzdnou dráhu a to se zlepšenou akceleraci v zimních podmínkách.

Robustní konstrukce pneumatiky Vredestein Comtrac 2 Winter zaručuje maximální odolnost a spolehlivost i v těch nejnáročnějších podmínkách středoevropské zimy, moderní sloučeniny s vysokým obsahem siliky pak dlouhý kilometrový výkon a nízkou hlučnost. Zimní pneu Vredestein Comtrac Winter mají také zpevněné ramenní bloky které jsou podstatné během zatáčení a při převozu zvláště těžkého nákladu. Pneumatiky Vredestein Comtrac Winter nabízí skvělou přilnavost a atraktivní design. Zimní dodávková pneumatika Vredestein Comtrac 2 Winter od holandského výrobce je určena pro moderní lehké nákladní vozy a dodávky.

Holandský producent pneumatik Vredestein ve spojení s italským designérským studiem Giugiaro Design navrhuje a produkuje pneumatiky prioritně stavěné pro sportovní vozidla, osobní automobily, jízdní kola a motocykly. Speciálně navržené série se zaměřují na zemědělské a průmyslové stroje. Emile Louis Constant Schiff se v roce 1908 postaral o založení gumárenského podniku v Nizozemsku. I přes ne vždy příznivému vývoji událostí společnost Vredestein Tire BV dokázala vstát i doslova z popela a přežila do současnosti. Spolupráce s italským designérským studiem Giugiaro Design navázána v roce 1990 posunula brand opět mílovými kroky vpřed. Do vývoje, marketingu a prodeje investuje značka Vredestein značné úsilí i prostředky, díky čemuž si excelentní vlastnosti jejich pneumatik lze užívat i vy.

EU štítek

EU
B
E
71 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)

Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Nahoru