Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Zesílená
  • Doporučujeme
    Prémiová kvalita

Nexen N*Blue 4Season

Rozměry
Šířka
205
Profil
55
Průměr
R16
94H

Směrové drážkování pneumatik Nexen N * blue 4 Season zajišťuje vynikající výkon na sněhu. Maximální výkon na mokrém povrchu s optimalizovanou kombinací řešení nové generace SBR s vysokým podílem přilnavé...
Více informací

Celoroční -31%
N*Blue 4Season

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Celoroční -31%

Směrové drážkování pneumatik Nexen N * blue 4 Season zajišťuje vynikající výkon na sněhu. Maximální výkon na mokrém povrchu s optimalizovanou kombinací řešení nové generace SBR s vysokým podílem přilnavé pryskyřice pro lepší brzdění a ovládání na mokru. Pneumatika byla doporučena uznávaným německým časopisem AutoBild, kde byla druhá v ovládání na sněhu a první v hlučnosti. Výhody celoroční pneumatiky Nexen N'blue 4 Season: Perfektní handling na suchu, celoroční směs se snadno přizpůsobí každé teplotě, směrový vzorek pro maximální záběr na sněhu a výborná trakce na mokru. Hladké bočnice pomáhají vytvořit nejlepší handling. Ostré hrany dezénových bloků se snadno zaříznou do podkladu a poskytnou řidiči perfektní záběr.

Celoroční pneumatiku Nexen N'blue 4 Season ocení řidiči vozidel nižší třídy, pro které hraje důležitou roli bezpečnost a nízká cena. Výkonná celosezónní pneumatika pro osobní vozidla. Optimálního výkonu pneumatik po celý rok je dosaženo díky kontrolovaným dynamickým vlastnostem speciální směsi, která zajišťuje výbornou tuhost a pružnost pneumatiky při teplotních rozdílech. Speciální celoroční směs byla vyvinuta, aby si zachovala své jízdní vlastnosti bez ohledu na okolní teplotu. Nové složení směsi zajišťuje dobře vyvážený výkon pomocí jemných zrn a aplikací vysokého podílu pryskyřice novým způsobem míchání. Jemné drážkování středového žebra a přilehlých dezénových bloků zajišťuje maximální trakci na mokrém povrchu.

Nexen Tire Corporation je jedním z nejvýznamnějších korejských producentů pneumatik. Společnost byla založena v roce 1942, roky výzkumu zkušeností pomohli zařadit značku Nexen mezi světové renomované společnosti. Při výrobě se využívají nejmodernější technologie. - Na základě splněných kvalitativních kritérií byly produkci pneumatik udělené certifikáty kvality (ISO 9001, QS 9000, ISO 14001), všechny produkty Nexen splňují standardy požadované pro Evropskou unii.

Nový EU štítek

EU
Nexen
205/55 R16 94H
B
D
68 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

EU štítek

EU
B
E
68 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru