Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Zesílená

Pirelli Scorpion Verde All Seasons SF

Rozměry
Šířka
255
Profil
40
Průměr
R19
100V
FR

Výkonná ekologická celoroční pneumatika Pirelli Scorpion Verde All Seasons SF pro automobily od střední po nejvyšší výkon. Zvláštní důraz byl při vývoji kladen na výkon na sněhu a mokru ve...
Více informací

Celoroční
Scorpion Verde All Seasons SF
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Celoroční

Výkonná ekologická celoroční pneumatika Pirelli Scorpion Verde All Seasons SF pro automobily od střední po nejvyšší výkon. Zvláštní důraz byl při vývoji kladen na výkon na sněhu a mokru ve výsledku si tak řidič může s pneumatikami Pirelli Scorpion Verde All Seasons SF užívat bezpečnou jízdu. Kompaktní ramenní bloky pneumatiky Pirelli Scorpion Verde All Seasons SF spolu s blokovým typem dezénu snižují nestejnoměrnost opotřebovávání a zvyšují kilometrový výkon. Originální styl a design podtrhují sportovní původ pneumatiky. Zlepšené ovládání na suchých cestách, kratší brzdná dráha. Pneumatiky s technologií snižující hluk uvnitř vozdila. Vyšší bezpečnost na zasněžených a mokrých vozovkách díky technologii lamel. Optimalizované tvary prvků a specifická posloupnost. Směs běhounu pneumatiky zlepšuje výkonnost jako v zimním, tak i letním období. Vysoký nájezd ještě podpořen úpravou běhounu a vylepšením dezénu umožňuje vysokou životnost penumatiky při zachování charakteristik bezpečnosti a výkonu. Pneumatika Pirelli Scorpion Verde All Seasons SF skvěle přilne k suché i mokré vozovce a zajistí vám kratší brzdnou dráhu. Široké obvodové drážky pneumatik Pirelli Scorpion Verde All Seasons SF zaručují, vysokou přilnavost a stabilní jízdní vlastnosti na zimních vozovkách. Celoroční pneumatika pro osobní vozy Pirelli Scorpion Verde All Seasons SF zaručuje nejvyšší bezpečnost a je vyrobena s respektem k životnímu prostředí. Excelentní ovládání a efektivita při brzdění na mokru, navíc díky nízkému valivému odporu dochází k výrazné úspoře paliva a nízkému opotřebení samotné pneumatiky. Pneumatika Pirelli Scorpion Verde All Seasons SF vyniká skvělým záběrem, přesným brzděním, vysokou ovladatelností při zachování bezpečnosti i na mokré vozovce. Pneumatika Pirelli Scorpion Verde All Seasons SF vyniká skvělou přilnavostí za mokra, čímž pomáhá předcházet aquaplanningu. Úspora na valivém odporu byla získána optimalizací vzoru dezénu, boční struktury a vnitřní stavby pneumatiky Pirelli Scorpion Verde All Seasons SF. Optimalizovaný brzdný výkon pneumatik Pirelli Scorpion Verde All Seasons SF znamená kratší brzdnou dráhu na sněhu.. Zvýšená přilnavost pneumatiky na suchém i mokrém povrchu vozovky, dobrý brzdný výkon. Asymetrický vzor běhounu se souvislými podélnými drážkami efektivně odvádí vodu z kontaktní plochy a tím snižuje riziko aquaplaningu. Složky běhounu pneumatiky Pirelli Scorpion Verde All Seasons SF brání opotřebování pneumatiky a nízký valivý odpor umožňuje nižší spotřebu paliva a snížené emise CO2 a hladiny hluku. Sloučenina s vysokým obsahem oxidu křemičitého. Nízká hlučnost pneumatik Pirelli Scorpion Verde All Seasons SF je ohleduplná k okolí, což ocení především obyvatelé měst. Pneumatika Pirelli Scorpion Verde All Seasons SF byla vyvinutá ve spolupráci s předními výrobci vozidel, která nabízí výborné jízdní vlastnosti za každého počasí. Silikáty s vysokým povrchem zlepšují trakci pneumatiky Pirelli Scorpion Verde All Seasons SF za mokra, snižují valivý odpor a prodlužují životnost běhounu. Vysoký nájezd podpořený úpravou běhounu a vylepšením dezénu umožňuje vysokou životnost penumatiky Pirelli Scorpion Verde All Seasons SF. Pneu jsou vhodné pro osobní vozy a SUV.

Distribuce pneumatik Pirelli zahrnuje 160 zemí a síť téměř 10000 distributorů. Společnost Pirelli se skládá z 25 továren po celém světě. V Miláně je nejdůležitější výzkumné a vývojové středisko, které řídí ostatní továrny v různých zemích. Díky technologickému zaměření se společnost Pirelli sjednotila s předními výrobci automobilů a motocyklů, díky tomuto spojení vzešlo velké množství homologací pro modely luxusních automobilových firem. Pirelli se především soustředí na vývoj sportovních a výkoných pneumatik. V současné době je pátým největším světovým producentem na trhu pneumatik. Vyniká ve směru technologických a výzkumných schopnostech a profesionálních dovednostech zaměstnanců. Společnost Pirelli je obrovský mezinárodní podnik s dlouhouletou tradicí, která sahá daleko do minulého století.

Nový EU štítek

EU
Pirelli
255/40 R19 100V
C
C
71 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

EU štítek

EU
C
C
71 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru