Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Prémiová kvalita

Hankook K 435 Kinergy eco 2

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
175
Profil
70
Průměr
R13
82H

Asymetrický tvar dezénu: Vyšší tuhost vnější části dezénu pro lepší ovladatelnost na suché vozovce. Zlepšuje záběr na suchém i mokrém povrchu a snižuje valivý odpor. Bezešvý nylonový svrchní nárazník. Ideální...
Více informací

Letní
K 435 Kinergy eco 2

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní

Asymetrický tvar dezénu: Vyšší tuhost vnější části dezénu pro lepší ovladatelnost na suché vozovce. Zlepšuje záběr na suchém i mokrém povrchu a snižuje valivý odpor. Bezešvý nylonový svrchní nárazník. Ideální tuhost běhounu. Moderní technologie mísení s plnidly o vysoké nosnosti a funkční polymery o vysoké molekulární hmotnosti zlepšují současně výkony na mokré i suché vozovce. Výsledkem důsledného a pokračujícího vývoje předchozího modelu, který opakovaně dosahoval velmi dobrého umístění v testech pneumatik, je zejména delší životnost, nižší hlučnost a zachování spolehlivých výkonů na mokré i suché vozovce.

Kinergy Eco² je letní pneumatika s optimalizovaným valivým odporem, vhodná především pro menší a středně velká vozidla. Tři široké obvodové drážky: Optimální šířka a umístění tří širokých obvodových drážek zaručují vynikající výkony na mokré vozovce. Zlepšuje jednolitost a odolnost usazení patky.. Široký ocelový nárazník. Široké příčné drážky v ramenní části zajišťují vynikající odolnost proti akvaplaningu. Nová běhounová směs: Nové složení směsi běhounu se projevuje lepšími brzdnými vlastnostmi na mokru a vyšší odolností proti opotřebení, a to bez jakéhokoliv omezení ostatních výkonových vlastností pneumatiky.

Technologie vodních turbín: Zlepšuje odvod vody v příčném i podélném směru. Chytrá volba pro řidiče i životní prostředí. Tuhé a jednolité patní lano. Jádro patky o vysoké tvrdosti. Široké krajní drážky umožňují maximální odvod vody pro lepší přilnavost na vodě. Polyesterová kostra s vysokou hustotou vláken. Zvyšuje tuhost a odolnost bočnic při zachování komfortu. Konstrukce pneumatiky: Vysoce přilnavá směs s příměsí siliky. Širší styčná plocha pro lepší ovladatelnost na suchu. K prodloužení životnosti došlo díky optimalizaci příčných molekulárních vazeb. Zlepšuje ovladatelnost a odezvu řízení. Optimalizované rozložení bloků: Precizně navržená velikost bloků snižuje hlučnost.

EU štítek

EU
B
C
70 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)

Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Nahoru