Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • D - záběrová, Regionální
  • Prémiová kvalita

Hankook DH33+

Rozměry
Šířka
12
Průměr
R22.5
152/149L
TL, 18PR, M+S, 3PMSF

Specialista pro hnací nápravy Hankook DH33+ je určen pro střední vzdálenosti. Speciální tvar dezénu pneumatiky Hankook DH33+ zaručuje ve spojení s nově vyvinutou směsí běhounu optimální záběr. Pneumatika Hankook DH33+...
Více informací

-12%
DH33+

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

-12%

Specialista pro hnací nápravy Hankook DH33+ je určen pro střední vzdálenosti. Speciální tvar dezénu pneumatiky Hankook DH33+ zaručuje ve spojení s nově vyvinutou směsí běhounu optimální záběr. Pneumatika Hankook DH33+ (regionální) svojí cenou a výkonem absolutně přesvědčí. Nákladní pneumatiky Hankook DH33+ jsou určeny pro hnací nápravu. Provedení běhounu pneumatiky Hankook DH33+ tvoří 6 tuhých žeber a šestihranné bloky za účelem dosažení dokonalejší přilnavosti k vozovce, vyššího kilometrického výkonu a snížení nepravidelného opotřebování. Samoregenerující lamely, které jsou inovací patentovanou výrobcem Hankook, se nachází ve středu každého bloku pneumatiky Hankook DH33+ (regionální), a jsou preventivním opatřením před prasklinami hran bloků, což se projevuje dobrou trakcí po celou dobu životnosti pneumatiky.

Pneumatika Hankook DH33+ je odpovídající pneumatikou na hnací nápravy pro dálkovou i regionální dopravu. Optimalizovaný dezén se stará o optimální dotyk s vozovkou a rovnoměrné opotřebení při stoupajícím kilometrovém výkonu. Nová technologie pneu Hankook DH33+ zaručuje prodlouženou životnost pneumatiky. Pneumatika Hankook DH33+ (regionální) je vybavena moderní technologií „Spirálově vinutého nárazníku„ což znamená, navinutí nekonečného ocelového nárazníku mezi tradiční vysoce pevné ocelové nárazníky, což se projevuje významně zvýšenou odolností nárazníkové vrstvy.

Hankook nabízí kvalitní pneumatiky se silným brzdným výkonem, hladkou manipulací, vysokou bezpečností a dokonalým jízdním komfortem. Nyní má výzkumná a vývojová centra v Koreji, USA, Německu, Číně a Japonsku. Pneumatiky Hankook vynikají především vysokými a vyváženými užitnými parametry danými soustavnou aplikací nejmodernějších poznatků z vlastní výzkumné a vývojové základny. Korejský výrobce Hankook je nyní desátým největším světovým výrobcem pneumatik. Výrobky jsou ekologicky šetrné a zabezpečují maximální zážitek z jízdy. U nákladních pneumatik uživatelé oceňují zejména vysoké kilometrové výkony. Cílem Hankook je poskytnout bezpečný, příjemný a pohodlný jízdní zážitek. Hankook Tire je jeden z největších a nejrychleji rostoucích výrobců pneumatik pro osobní automobily, lehké nákladní vozy, 4x4 a SUV, nákladní automobily a autobusy. Hankook Tire vyvíjí špičkové technologie pro zvýšení zákaznické spokojenosti.

EU štítek

EU
C
E
70 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru