Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Zesílená

Continental ContiWinterContact TS810 S SSR

Rozměry
Šířka
225
Profil
45
Průměr
R17
94V

Skvělé jízdní vlastnosti pneumatiky Continental ContiWinterContact TS810S v zimních podmínkách. Vynikající odolnost proti aquaplaningu. Jako sportovní pneumatika pro použití v zimě, ContiWinterContactTM TS 810 Sport kombinuje skvělý handling s dobrým...
Více informací

Zimní
ContiWinterContact TS810 S SSR
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní

Skvělé jízdní vlastnosti pneumatiky Continental ContiWinterContact TS810S v zimních podmínkách. Vynikající odolnost proti aquaplaningu. Jako sportovní pneumatika pro použití v zimě, ContiWinterContactTM TS 810 Sport kombinuje skvělý handling s dobrým záběrem na mokru a bezpečnými jízdními vlastnostmi na zimních cestách. Tuhé ramenní bloky přinášejí vynikající stabilitu v zatáčkách. Pneumatiky umožňují lamelám nabrat více sněhu a mocně tak zvýšit záběr na zimní silnici. Silnější lamely s lamelovou rozpěrkou na vnitřní straně pneumatiky udržují lamely otevřené, když procházejí kontaktní oblastí.

SSR Runflat pneumatiky mají zesílenou bočnici, která v případě defektu není rozdrcena a umožňuje tak řidiči pokračovat v jízdě až na vzdálenost 80 km při maximální rychlosti 80 km/h.

Silnější lamely s lamelovou rozpěrkou na vnitřní straně pneumatiky udržují lamely otevřené, když procházejí kontaktní oblastí. Špičkový handling a brzdný výkon na suchém povrchu. Střední část dezénu zajišťuje nejkratší brzdnou dráhu na suché vozovce. Vynikající odolnost proti aquaplaningu. Střední část dezénu zajišťuje nejkratší brzdnou dráhu na suché vozovce. Špičkový handling a brzdný výkon na suchém povrchu. Tuhé ramenní bloky umožňují vynikající stabilitu v zatáčkách. Sportovní pneu pro vysoce výkonná a špičková vozidla.

EU štítek

EU
E
E
72 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Certifikát
Nahoru