Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • RunFlat

Continental ContiWinterContact TS830 P SSR

Rozměry
Šířka
225
Profil
55
Průměr
R16
95H
Run Flat,*

Bezpečná zimní pneumatika s ohromující brzdnou silou na mokré a zledovatělé vozovce je určena pro výkonná vozidla. Vysoká tuhost bloků dezénu ve středové části pneumatiky Continental ContiWinterContact TS830 P SSR,...
Více informací

Zimní -37%
ContiWinterContact TS830 P SSR

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní -37%

Bezpečná zimní pneumatika s ohromující brzdnou silou na mokré a zledovatělé vozovce je určena pro výkonná vozidla. Vysoká tuhost bloků dezénu ve středové části pneumatiky Continental ContiWinterContact TS830 P SSR, velký počet lamel s optimalizovanou sestavou adhezních hran zaručuje vynikající brzdný výkon na mokru, stejně jako na sněhu a ledu. Použití „zámečkových“ sinusových lamel vytváří více adhezních hran a zvýšuje tak trakční sílu na sněhu.

Díky rovnoměrnému rozložení tuhosti v dezénových blocích a rovnoměrnému tlaku na vozovku, vykazuje pneumatika ContiWinterContact TS830 P SSR menší a rovnoměrnější opotřebení a delší životnost pneu.

Inovační rozdělení dezénové plochy do dvou rozdílných sekcí. Střed je tvořen dlouhými, šípově orientovanými bloky, kdežto ramenní oblasti mají bloky krátké a široké. Výsledkem je vyšší tuhost a stabilizace bloků, která má na svědomí lepší handling a rychlejší odezvu při řízení.

Princip SSR runflat je založen na zesílené samonosné bočnici. Tím nedochází ke „skřípnutí“ vnitřku pneumatiky mezi silnici a ráfek. Dojde-li navíc ke ztrátě tlaku v pneumatice, ta nesklouzne na dno ráfku. V závislosti na stavu vozovky a váze vozidla umožní zesílená bočnice SSR automobilu pokračovat v jízdě do cíle své cesty nebo do servisu při maximální rychlosti 80 km/h na vzdálenost až 80 km.

Nový EU štítek

EU
Continental
225/55 R16 95H
D
E
72 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Certifikát
Nahoru