Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Zesílená

Goodyear Ultra Grip Performance+

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
195
Profil
55
Průměr
R20
95H

Pneumatika Goodyear Ultra Grip Performance+ má lepší vyváženost mezi ovladatelností za sucha a výkonností na sněhu. Snížené riziko aquaplaningu. Optimální kontaktní plocha pneumatiky s vozovkou. Vynikající výkon na ledu. Vynikající...
Více informací

Zimní -38%
Ultra Grip Performance+

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní -38%

Pneumatika Goodyear Ultra Grip Performance+ má lepší vyváženost mezi ovladatelností za sucha a výkonností na sněhu. Snížené riziko aquaplaningu. Optimální kontaktní plocha pneumatiky s vozovkou. Vynikající výkon na ledu. Vynikající přilnavost a výkon při brzdění. Zachytává se za povrchový sníh a poskytuje tak větší záběr. Vzájemně se uzamykající lamely a dezény. Dezén šetřící palivo. Kratší brzdná dráha za všech zimních podmínek. Indikátor optimální výkonnosti běhounu.

Středové žebro ve tvaru pilky funguje jako sněžný pluh. Lehká konstrukce pneumatiky snižuje valivý odpor, spotřebu paliva a emisíCO 2. Uspořádání bloků a lamel optimalizované pro vozy SUV. Speciální hydrodynamické drážky běhounu rychle odvádějí vodu z povrchu pneumatiky a pomáhají tak udržet kontrolu za mokra či na sněhové břečce. Siliková směs běhounu zachovává dobrou přilnavost i za nízkých teplot. Umožňuje řidiči měnit pneumatiky ve správném intervalu pro optimální výkon v zimním období. Pneumatiky UltraGrip Performance+ mají rozsáhlou kontaktní plochu, která zlepšuje ovladatelnost na ledu. Vylepšené brzdění a záběr na zasněžených a zledovatělých vozovkách.

Goodyear je největším výrobcem pneumatik na světě, má zastoupení na šesti kontinentech. Letní, zimní i celoroční osobní a užitkové pneumatiky zn. GOODYEAR jsou nejen inovativní, ale také skvěle hodnoceny odborníky. Kvalita, na kterou se můžete spolehnout: Letní, zimní i celoroční pneumatiky společnosti Goodyear byly za posledních 5 let testovány nezávislými evropskými časopisy se zaměřením na pneumatiky, a ty dosáhly skvělých výsledků. To proto, že techničtí pracovníci společnosti Goodyear testují každý nový design pneumatiky s přihlédnutím k 50 výkonnostním kritériím. Tak zajišťujeme, že každá pneumatika Goodyear umožní lepší zážitek z jízdy. Pneumatiky Goodyear, vyrobené pro dobrý pocit. Společnost Goodyear často odkazuje na nezávislé testovací orgány, časopisy a autokluby. Ty nezávisle testují průměrně 15 hlavních výkonnostních kritérií. Obvykle jde o: Ovladatelnost a brzdění na suchém a mokrém povrchu Přilnavost v zatáčkách Odolnost Spotřebu paliva Hluk v kabině Aquaplaning. Goodyear je platinovým partnerem FC Bayern Mnichov.

Nový EU štítek

EU
Goodyear
195/55 R20 95H
C
C
70 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

EU štítek

EU
C
C
70 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru