Vážení zákazníci. Vlivem přetíženosti dopravní společnosti v probíhající zimní sezóně může docházet ke zpoždění doručení Vašich zásilek. Děkujeme za pochopení.

Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Doporučujeme

Matador MP54 Sibir Snow

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
185
Profil
65
Průměr
R14
86T

Nová generace zimních pneumatik vyvinutá speciálně pro automobily střední třídy.
Nejnovější technologie a agresivní směrový design dezénu zajistí vysoký záběr a bezpečné brzdění na sněhu a ledu, zlepšená...
Více informací

Zimní -27%
MP54 Sibir Snow

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní -27%

Nová generace zimních pneumatik vyvinutá speciálně pro automobily střední třídy.
Nejnovější technologie a agresivní směrový design dezénu zajistí vysoký záběr a bezpečné brzdění na sněhu a ledu, zlepšená je také bezpečnost na mokrém povrchu a komfort jízdy.
Garancí vysoké spolehlivosti a vynikajícího záběru v zimních podmínkách je i zimní piktogram na bočnici - pneumatiky odpovídají zimnímu záběrového testu ve smyslu ASTM F-1805.
Pneumatika MP54 Sibir Snow je opatřena "Winter TWI" - což je Zimní indikátor opotřebení dezénu, je umístěn na více místech po obvodu v drážce dezénu, jeho výška je 4 mm a indikuje že když zimní pneumatika dosáhne tuto hranici je třeba přezout ji za novou zimní pneumatiku, tak aby byla zachována bezpečnost jízdy v zimních podmínkách. MP54 Sibir Snow na bočnici disponuje inovačním prvkem - vyznačení pozice pneumatiky na vozidle, což ocení řidiči a pracovníci servisu hlavně při sezónním přezouvání pneumatik.

EU štítek

EU
C
F
71 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Certifikát

Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Nahoru