Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Zesílená

Michelin Pilot Alpin PA4

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
245
Profil
40
Průměr
R18
97V

Vysoký obsah siliky a funkčních elastomerů pneumatiky Michelin Pilot Alpin PA4 se starjí o vynikající adhezi na každém povrchu. Efektivnější záběr na sněhu a ledu. Velmi krátká brzdná dráha. Pneumatika...
Více informací

Zimní -29%
Pilot Alpin PA4

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní -29%

Vysoký obsah siliky a funkčních elastomerů pneumatiky Michelin Pilot Alpin PA4 se starjí o vynikající adhezi na každém povrchu. Efektivnější záběr na sněhu a ledu. Velmi krátká brzdná dráha. Pneumatika je charakteristická masivně prořezaným dezénem s velkým počtem hran a lamel. Výkonnost s maximální bezpečností. Skvělá adheze na mokru. Vysoce výkonné pneumatiky musí být dostatečně tuhé, aby poskytovaly precizní handling a vysokou odolnost vůči opotřebení. Pneumatika je určená pro vysokovýkonná a sportovní vozidla.

Technologie: Výrazně prořezaný dezén, StabiliGrip, Helio Compound 3G, Ridge N Flex. Plus nadstandardně dlouhá životnost a palivová úspornost typická pro všechny pneumatiky MICHELIN. Větší kontrola nad řízením. Větší bezpečnost. Větší mobilita. Díky tomu je perfektně stabilní i v tom největším lijáku. Vysoký kilometrový průběh. Precizní odezva na řízení. Na mokré vozovce zkracuje brzdnou dráhu o 3 m, na zasněžené vozovce o 4 metry. Lepší jízdní stabilita ve všech zimních podmínkách. Výhody této pneumatiky spočívají předevsím v těchto vlastnostech: větší bezpečnost, větší mobilita, větší kontrola nad řízením. Dominantním znamením tohoto dezénu jsou čtyři podélné drážky, které spolehlivě odvádí vodu.

EU štítek

EU
C
E
70 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)

Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Nahoru