Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Zesílená

Pirelli Winter PZero

Rozměry
Šířka
285
Profil
40
Průměr
R19
107V
MO1,FR

Pirelli P Zero Winter jsou zimní pneumatiky, které výrobce řadí jako první zimní pneumatiky s letními jízdními pocity. Dezén běhounu, technická řešení a složení pryžové směsi přizpůsobují pneumatiky Pirelli P...
Více informací

Zimní -50%
Winter PZero

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní -50%

Pirelli P Zero Winter jsou zimní pneumatiky, které výrobce řadí jako první zimní pneumatiky s letními jízdními pocity. Dezén běhounu, technická řešení a složení pryžové směsi přizpůsobují pneumatiky Pirelli P Zero Winter podmínkám typickým pro zimu, přičemž si zachovává stejnou úroveň kontroly a bezpečnosti jako letní vysoce výkonné modely ochranná známka P Zero. Spolehlivost výkonových vlastností modelu na zimních silnicích je vyznačena označením M + S. Pneumatiky Pirelli PZero Winter jsou navrženy pro superauta a luxusní auta.

Zimní pneumatika řady Pirelli P Zero Winter patří k opravdové špičce, co značka Pirelli v kategorii zimních pneu nabízí. Hodí se na dražší vozidla s velkým výkonem, od kterých očekáváte ty nejlepší jízdní vlastnosti i v těch nejtěžších zimních podmínkách, včetně uježděného sněhu a ledu. Winter má bloky vnějších ramen s menší hustotou lamel a vyšší tuhostí pro lepší oporu v zatáčkách . Dva tužší centrální bloky zajišťující lepší ovladatelnost spolu s třemi obvodovými drážkami,které odvádějí ze stopy velké množství vody. Vnitřní rameno s velkými lamelami cihlového vzoru zvyšují záběr a zkracují brzdnou dráhu na sněhu.

EU štítek

EU
B
C
70 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)

Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Nahoru