Vážení zákazníci, v pátek 3.12. bude naše prodejna v Opavě z technických důvodů otevřena pouze do 14 hodin. Děkujeme za pochopení.

Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • SUV-zimní
    Zesílená
  • Prémiová kvalita

Hankook W320A Winter i*cept evo2 SUV

Rozměry
Šířka
275
Profil
40
Průměr
R22
107V
FR,tlumič hluku

Zimní pneumatiky Hankook W320A Winter i*cept evo2 SUV jsou vysoce výkonné zimní pneumatiky pro vozy 4x4 a SUV. Oproti běžné pneumatice zajišťuje široké rameno lepší ovladatelnost a přilnavost. Široký ocelový...
Více informací

Zimní -16%
W320A Winter i*cept evo2 SUV

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní -16%

Zimní pneumatiky Hankook W320A Winter i*cept evo2 SUV jsou vysoce výkonné zimní pneumatiky pro vozy 4x4 a SUV. Oproti běžné pneumatice zajišťuje široké rameno lepší ovladatelnost a přilnavost. Široký ocelový nárazník: Zajišťuje požadovanou tuhost běhounu a zlepšuje tak ovládání vozidla. Zimní pneumatiky Hankook W320A Winter i*cept evo2 SUV jsou vysokorychlostní zimní pneu s rychlostním indexem H a V a s nově vyvinutou tepelně elastickou směsí s příměsí siliky. Zvyšuje záběr na mokru i sněhu a snižuje valivý odpor. Skvělé výkony na sněhu díky příčným drážkám s optimalizovaným úhlem.

Asymetrický dezén umožňuje užívat si rychlou jízdu v zimních podmínkách. Lepší záběr a brzdění na sněhu díky zvýšení počtu křížení drážek. Optimalizovaná struktura lamel zimní pneumatiky Hankook W320A Winter i*cept evo2 SUV se stará o skvělou trakci a excelentní brzdné vlastnosti. Lepší ovladatelnost díky dodatečným zářezům v blocích. Všechny prvky zajistí maximální záběr a vysokou bezpečnost za jízdy při nízkých teplotách. Počítačem navržený dezén garantuje nízkou úroveň hluku. Příčné drážky ve tvaru cepínu pro mimořádné záběrové vlastnosti. Zajišťují vynikající výkon na sněhu a mokrém povrchu díky zvýšení tuhosti bloků. 3D zimní lamely. Směs s obsahem siliky pro nižší valivý odpor a spotřebu paliva. Optimalizovaný tvar dezénu se doslova zakusuje do sněhu a zlepšuje záběrové vlastnosti pneumatiky. Okraj drážky zkosený v úhlu 45 ° zvyšuje průřez drážky a zajišťuje nekompromisní výkony na mokru. Vysoce přilnavá směs s příměsí siliky. Zimní pneumatika Hankook W320A Winter i*cept evo2 SUV zlepšuje ovladatelnost na mokru a sněhu. Záběrové drážky ve tvaru cepínu. Zdokonalený asymetrický dezén pro vynikající výkony za všech zimních podmínek. Optimální tuhost běhounu. Rozdělení ramenního bloku mezi drážkami zajišťuje větší flexibilitu a optimalizovanou styčnou plochu při zatáčení.

Asymetrický vzhled zimní pneumatiky Hankook W320A Winter i*cept evo2 SUV nabízí ty nejlepší jízdní vlastnosti a maximalizuje přenos síly za všech jízdních situací. Zimní pneumatiky Hankook W320A Winter i*cept evo2 SUV dosahuje použitím o 30 % širších drážek, v porovnání s předchůdcem, lepších výkonů na mokrém povrchu. Vyrobena pro všechny možné zimní podmínky. Bezešvý celoplošný zesílený nárazníkový pás. Jádro patky o vysoké tvrdosti: Zlepšuje ovladatelnost a odezvu řízení. Extrémně tuhé patní lano: Zlepšuje jednolitost a odolnost usazení patky.

Nový EU štítek

EU
Hankook
275/40 R22 107V
C
C
73 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

EU štítek

EU
C
C
73 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)

Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Nahoru