Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

Nová značka motocyklů Voge s čínskou vlajkou vstoupila na český trh

Než začnete nad motorkami z Číny ohrnovat nos, zjistěte si, kolik renomovaných značek využívá díly od tamních výrobců. Čínské firmy nejsou ve světě motocyklového průmyslu žádnými nováčky, i když s vlastními značkami vstupují na evropský trh spíš pozvolna a opatrně. Tak je tomu i v případě nových prémiových motocyklů Voge od výrobce Loncin, které zaujmou příznivou cenou, solidním výkonem i nadstandardní výbavou. Chcete vědět víc? Čtěte dál.

Motocykl nové značky Voge

Nová čínská značka motocyklů Voge vstupuje na evropský trh a v České republice představuje hned čtyři skvělé modely za výbornou cenu.

Loncin patří k největším výrobcům motorek na světě

Přestože výrobce Loncin u nás obvykle znají jen ti, kteří se o motocyklový svět zajímají velmi podrobně, patří mezi tři největší producenty motocyklů na světě. Čínský konglomerát Loncin Industries se dlouhodobě věnuje vývoji a výrobě spalovacích motorů a jeho díly najdete i v mnoha známých modelech motorek od věhlasných značek. Nechybí například v oblíbeném bavoráku F900R.

Se svým know-how v oblasti výroby motocyklů se Loncin rozhodl prorazit na západních trzích, a tak představil úplně novou značku Voge. Ta vstupuje i na český trh a zahrnuje celkem čtyři modely motorek ve dvou kubaturách. Import zajišťuje německá MSA GmbH, která nám do Česka dodává už řadu let třeba i skútry a motocykly Kymco. Vzhledem ke zkušenostem s distribucí do našich končin očekáváme, že na otevření rozsáhlé sítě prodejců i autorizovaných servisů dlouho čekat nebudeme.

Voge přichází na trh se čtyřmi modely motocyklů

Značka Voge rozhodně patří mezi nejzajímavější motonovinky pro rok 2021. Už teď si můžete vybírat ze čtyř modelů motocyklů značky Voge, které jsou dostupné v kubaturách 300 a 500 ccm. Výrobce sází na kvalitu dostupnou za přijatelnou cenu a cílí na motorkáře, kteří chtějí novou dospělou mašinu, za niž neutratí majlant. Pojďme si jednotlivé modely trochu blíž představit.

Sportovní jednoválec Voge 300R

V kategorii motocyklů o objemu motoru 300 ccm najdete sportovní jednoválec Voge 300R s motorem o výkonu 19 kW. Tento malý naháč určený spíš pro méně zkušené jezdce zaujme moderním designem, hliníkovými koly nebo kompletním LED osvětlením vpředu i vzadu. Z technického hlediska jde o konstrukčně zdařilý stroj postavený na trubkovém rámu, který má vzadu kyvnou vidlici Kayaba a vpředu odpruženou 35mm vidlici. Motocyklu nechybí systém ABS od výrobce Bosch nebo plynulá 6stupňová převodovka. Za třístovkového čínského naháče v solidním provedení zaplatíte necelých 95 tisíc korun.

Retro naháč Voge 300AC

Z konstrukčního hlediska totožná, ale z hlediska designu zcela jiná třístovka Voge 300AC cílí na příznivce klasických naháčů v moderním stylu. V rámu se ukrývá stejný motor o síle 26 koní, na první pohled však zaujme třeba nerezovým výfukem v retro designu nebo přístrojovou deskou s měnící se barvou. Jestli se budete rozhodovat mezi „rkem“ a „ácéčkem“, vybírejte podle vkusu – z technického hlediska jsou oba modely v podstatě identické. Dle údajů se však mírně liší spotřebou paliva (300R spotřebuje 2,7 l na 100 km, 300 AC pak o 0,5 litru víc). V případě retro kousku počítejte i s vyšší cenou, a to o pět tisíc korun.

Voge 500R – dospělácké dvouválcové pětikilo

Z hlediska ceny i technických parametrů budou pro mnohé zajímavější modely v kubatuře 500 ccm. Jedním z nich je Voge 500R se silným dvouválcovým a čtyřventilovým motorem o výkonu 35 kW. I v této kategorii jde o prémiové motorky v pravém slova smyslu, a to díky využití řady špičkových komponentů od renomovaných výrobců. Mašině nechybí japonské brzdy Nissin, podvozek Kayaba nebo ABSko od Bosche. A cena? Krásných 142 990 korun.

Silniční motocykl připravený na dobrodružství – Voge 500DS

Nejvyšším a nejdražším modelem nové značky je 500DS, která je z konstrukčního hlediska v mnoha ohledech podobná pětistovkovému naháči. Svou povahou jde o silniční motorku, která si dobře povede i v horším terénu. Je vybavená litými koly s pneumatikami Pirelli o šířce 120 a 160 mm, nastavitelným odpružením vzadu, nastavitelným plexi štítem nebo masivním padacím rámem. 

Ve srovnání s Voge 500R je „déesko“ se svými 205 kily o 7 kg těžší a sedlo má položené o půl centimetru výš. V základu stojí necelých 153 tisíc korun. Nejdražší variantou je Voge 500DS v provedení Adventure, u kterého za 167 990 Kč dostanete navíc tři robustní hliníkové kufry i s držáky.

Zdá se, že nové čínské motorky nebudou žádná ořezávátka, což potvrzují také redakce motocyklových magazínů, jimž se mašiny dostaly pod ruku. Voge vychválil i magazín Motorrad, který pravidelně přichází s nezávislými testy motopneumatik. „Takhle dobře a vyváženě ještě nejel žádný čínský motocykl a v detailu tak čistě zpracovaný už vůbec ne,“ píší redaktoři, kteří si pětistovkového naháče vyzkoušeli. Počkejme si, jaké ohlasy budou mít tyto čínské krásky u našich recenzentů i motorkářů a jak velký zájem o ně bude.

Ať už se jedná o pětistovkový, či třístovkový motocykl, nikdy nepodceňujte obutí. Jen kvalitní pneumatiky vám umožní dostat ze stroje maximální výkon tak, abyste měli při jízdě pocit radosti i bezpečí. 

 

Vybrat z moto pneu prověřených značek

 

Zdroj fotografií: AZ Pneu, Depositphotos.com

Nahoru