Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

Continental AllSeason Contact CS+

Rozměry
Šířka
215
Profil
50
Průměr
R19
93T

Přizpůsobivost pneumatiky Continental AllSeasonContact CS+ zajišťuje vynikající výkon na zasněžených a mokrých zimních silnicích. Plně ovládaná a vyvážená po celý rok. Díky německé technologii a celkovým schopnostem v oblasti automobilového...
Více informací

Celoroční -41%
AllSeason Contact CS+

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Celoroční -41%

Přizpůsobivost pneumatiky Continental AllSeasonContact CS+ zajišťuje vynikající výkon na zasněžených a mokrých zimních silnicích. Plně ovládaná a vyvážená po celý rok. Díky německé technologii a celkovým schopnostem v oblasti automobilového průmyslu nabízí značka Continental prvotřídní pneumatiky zajišťující kontrolu nad vozidlem v každé jízdní situaci, pneumatiky Continental AllSeasonContact CS+. Díky pryskyřicím Winter Resistance Resins a vysokému podílu siliky ve směsi Traction Silica Compound zůstane pneumatika Continental AllSeasonContact CS+ vždy pružná. Působivé snížení valivého odporu pneumatiky Continental AllSeasonContact CS+ na základě optimalizované geometrie bočnic a optimální hloubce vzorku veden k výraznému snížení spotřeby paliva – aniž by došlo k omezení bezpečnosti. Důvěryhodný společník, pneumatika Continental AllSeasonContact CS+, se osvědčí za každého letního počasí, to je dáno kombinací otevřených ramen pneumatiky zajišťujících vysoký výkon při aquaplaningu a tuhým vzorkem s minimem lamel, což zajišťuje lepší řízení a brzdění na suchých silnicích. Působivé záběrové vlastnosti na zasněžených a mokrých zimních silnicích díky adaptivní celoroční směsi. Inovativní celoroční bezpečnost a účinnost díky AllSeasonContact CS+. Nejlepší valivý odpor ve své třídě je dosažen díky energeticky optimalizované celoroční konstrukci. Dobrý brzdný výkon na suchých a mokrých letních silnicích díky flexibilnímu celoročnímu profilu dezénu. Continental All Season Contact CS+ = Jedna pneumatika, čtyři roční období, inovativní celoroční bezpečnost a efektivnost. Pneumatiky Continental AllSeasonContact CS+ se hodí na širokou škálu vozidel, např Opel Adam, Ford Fiesta, Audi A3, Mercedes A-class a jiné. ContiSeal technologie zajistí zacelení propichů pneumatiky bez ztráty tlaku, otvory do průměru až 5 mm např po hřebíku se samy ihned zacelí a za normálních okolnosti mají pneumatiky stejný jízdní výkon jako pneu bez CS.

Nevyrábí pouze pneumatiky Continental, ale pod koncern spadají i značky jako je Barum, General Tire, Uniroyal, Dunlop, Matador atd. Co se týče pneumatik, tato společnost v mnoha ohledem udávala směr a zajistila si výhradní postavení na trhu. Vyznačují se vysokou kvalitou, ale i cenou. V roce 1934 si nechala patentovat bezdušovou pneumatiku. Společnost Continental byla založena již v roce 1871 v Hanoveru, tehdy se společnost zaměřovala na výrobu tlumičů pro podkovy a také celogumové obruče pro povozy, později vyráběla pneumatiky na kola a v této výrobě byla první na světě. Patří k předním dodavatelům automobilového průmyslu, podílela se třeba na projektech Formule 1. V současné době je společnost Continental druhým největším výrobcem pneumatik na celém světě, zaměstnává kolem 150 000 lidí. Pneumatiky Continental se řadí bezpochyby k nejbezpečnějším pneumatikám. Společnost Continental se snaží neustále pneumatiky inovovat, jde s dobou a své výrobky zdokonaluje dle nejnovějších trendů. V řadě testů pneumatik figurují pneumatiky Continental na předních místech. Oproti konkurenci jsou tyto pneu cenově náročnější, avšak kvalita je nespočetně vyšší. Jako první přišel Continental s výrobou zimních pneumatik na nákladní automobily. Většinou se setkáme s kladnými ohlasy od těch, kteří s pneu Continental mají zkušenosti.

Nový EU štítek

EU
Continental
215/50 R19 93T
B
B
72 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

EU štítek

EU
B
B
72 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Certifikát
Nahoru