Vážení zákazníci, vlivem sezónního vytížení může u našich dopravců docházet ke zpoždění dodání Vaší objednávky. Prosíme Vás o shovívavost a pochopení. Všichni dělají maximum. Děkujeme.

Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Doporučujeme

Barum Vanis AllSeason

Rozměry
Šířka
215
Profil
65
Průměr
R15
104/102T
C

Speciálně vyvinutá směs pneumatik Barum Vanis AllSeason pro vysoký kilometrový výkon. Díky velkému procentu siliky nové generace, poskytuje mimořádnou životnost a spolehlivou přilnavost na každém povrchu za každého počasí. Nové...
Více informací

Celoroční -26%
Vanis AllSeason

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Celoroční -26%

Speciálně vyvinutá směs pneumatik Barum Vanis AllSeason pro vysoký kilometrový výkon. Díky velkému procentu siliky nové generace, poskytuje mimořádnou životnost a spolehlivou přilnavost na každém povrchu za každého počasí. Nové rozložení drážek shromažďuje více sněhu umožňujíc lepší tření sníh-sníh, což vede ke zlepšené ovladatelnosti a lepšímu brzdnému výkonu ve všech jízdních situacích. Nové vyztužení bočnice zvyšuje ochranu proti odření o obrubník a zajišťuje delší životnost pneumatiky. Rozměry 225/65R16 a 235/65R16 mají o 3,5mm větší hloubku dezénu pro vysoký kilometrový výkon.

Díky nové směsi pneumatiky, nabízí Barum Vanis AllSeason perfektní souhru mezi úsporou paliva a dlouhodobým celoročním výkonem za skvělou cenu. Pneu má bočnici 3PMSF. Pneumatiky Barum Vanis AllSeason jsou robustní a efektivní van pneumatiky poskytující dlouho trvající výkon v každém počasí navíc za skvělou cenu. Pneu Barum Vanis AllSeason využívá hluboké a široké drážky pro zimní výkon namísto mnoha křehkých lamel. Místo klasického designu s ochrannou lištou mají nové pneumatiky Barum Vanis AllSeason po celé horní ploše bočnice až jeden mm pryže navíc.

Barum je značka, která působí na trhu pneumatik již více než 70 let. Za tuto dobu získaly pneumatiky Barum prestiž na celém světě díky bohatým zkušenostem, výrobním know-how a spolehlivosti. Výrobní závod v Otrokovicích je v současnosti největší výrobní jednotkou v Evropě. Pneumatiky Barum se umístily na výbornou i při interních auditech nejprestižnějších výrobců automobilů jako je Volvo, BMW, VW, Škoda, Renault, Ford či Peugeot. Výrobky Barum se snaží poskytnout svým zákazníkům ten nejlepší poměr mezi cenou a výkonem. Kromě ostatních špičkových vlastností, prokázaných v testech nezávislých časopisů a autoklubů, poskytují naše pneu vysoký kilometrový výkon. Barum vyrábí pneumatiky v nejmodernějších závodech v Evropě pod záštitou silné skupiny Continental AG.

EU štítek

EU
A
C
73 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Certifikát

Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Nahoru