Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

Continental VanContact A/S

Rozměry
Šířka
285
Profil
65
Průměr
R16
131R
C

Model VanContact™ A/S je vybaven větším počtem lamel v celém dezénu a v oblasti ramene a středu disponuje širokými bočními drážkami. Lepší odvod vody vede k vyšší trakci. Zdokonalené řízení...
Více informací

Celoroční -40%
VanContact A/S

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Celoroční -40%

Model VanContact™ A/S je vybaven větším počtem lamel v celém dezénu a v oblasti ramene a středu disponuje širokými bočními drážkami. Lepší odvod vody vede k vyšší trakci. Zdokonalené řízení na všech typech vozovek, od suchých po zasněžené. Vysoký výkon na sněhu. Co se řízení a brzdění v různých podmínkách týče, vyváženost je vždy zásadním prvkem.

Profil odolný vůči rozmarům počasí, vylepšený o německou technologii. Aby se dosáhlo maximální míry trakce, vlnkovaná struktura stran drážek v kombinaci se stupňovitými drážkami ve středu zajišťuje úctyhodné záběrové vlastnosti. Celoroční kontrola v každém ohledu. Dále pak nabízí i tři podélné drážky vedoucí po obvodu celé pneumatiky. Optimalizovaný brzdný výkon a aquaplaning na mokru. Při jízdě na sněhu je naprosto zásadní, aby se sníh na pneumatice propojil se sněhem v podkladu. Díky nové robustní dezénové směsi a optimalizované kontuře pneumatiky se její potenciál šetřit náklady ubírá dvěma směry: nižší míra opotřebení zajišťuje vyšší kilometrový výkon, nižší spotřeba paliva je zase výsledkem nižšího valivého odporu.

Tuhá konstrukce pásky s propojením mezi bloky a tuhý obvodový stabilizační pás u pneumatiky VanContact™ A/S přesvědčí velice dobrým celkovým handlingem. Vyšší kilometrový výkon a nižší valivý odpor. Celoroční pneumatiky pro dodávky a transportéry. Výsledkem jsou skutečně úctyhodné záběrové vlastnosti na mokrých vozovkách i v situacích, kdy dochází k aquaplaningu.

EU štítek

EU
A
D
71 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Certifikát

Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Nahoru