Vážení zákazníci, vlivem sezónního vytížení může u našich dopravců docházet ke zpoždění dodání Vaší objednávky. Prosíme Vás o shovívavost a pochopení. Všichni dělají maximum. Děkujeme.

Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Prémiová kvalita

Hankook RA30 Vantra ST AS2

Rozměry
Šířka
195
Profil
80
Průměr
R14
106/104Q
C

Univerzální pneumatika pro užitkové vozy Hankook RA30 Vantra ST AS2 pro bezpečnou jízdu za každého počasí. Dlouhé lamely pneumatiky Hankook RA30 Vantra ST AS2 zlepšují výkon při jízdě na sněhu...
Více informací

Celoroční -35%
RA30 Vantra ST AS2

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Celoroční -35%

Univerzální pneumatika pro užitkové vozy Hankook RA30 Vantra ST AS2 pro bezpečnou jízdu za každého počasí. Dlouhé lamely pneumatiky Hankook RA30 Vantra ST AS2 zlepšují výkon při jízdě na sněhu a 14 širokých kanálků přispívá k lepšímu odvodu vody a výkonu za mokra. Označení 3PMSF je zárukou bezpečné jízdy v průběhu celého roku, včetně působivého výkonu na sněhu a ledu i pohodlné jízdy v létě. Pneumatiky Hankook RA30 Vantra ST AS2 užitkové celoroční. O 4 % širší kontaktní plocha běhounu pro lepší ovladatelnost.

Nejdůležitější vlastnosti a charakteristiky pneumatiky Hankook RA30 Vantra ST AS2: Celistvý zesílený nárazníkový pás (Široká ocelová vrstva nárazníku) zajišťuje optimální tuhost běhounu a zlepšuje ovladatelnost. Směs s uhelnou černí se zářezy zlepšuje trakci na sněhu/ledu a při brzdění. Vyvážená polyesterová vrstva kostry přispívá k tuhosti bočnice a odolnosti pneumatiky Hankook RA30 Vantra ST AS2. Vysokopevnostní patní lano zlepšuje homogenitu a odolnost patky.

Hankook nabízí kvalitní pneumatiky se silným brzdným výkonem, hladkou manipulací, vysokou bezpečností a dokonalým jízdním komfortem. Nyní má výzkumná a vývojová centra v Koreji, USA, Německu, Číně a Japonsku. Pneumatiky Hankook vynikají především vysokými a vyváženými užitnými parametry danými soustavnou aplikací nejmodernějších poznatků z vlastní výzkumné a vývojové základny. Korejský výrobce Hankook je nyní desátým největším světovým výrobcem pneumatik. Výrobky jsou ekologicky šetrné a zabezpečují maximální zážitek z jízdy.. U nákladních pneumatik uživatelé oceňují zejména vysoké kilometrové výkony. Cílem Hankook je poskytnout bezpečný, příjemný a pohodlný jízdní zážitek. Hankook Tire je jeden z největších a nejrychleji rostoucích výrobců pneumatik pro osobní automobily, lehké nákladní vozy, 4x4 a SUV, nákladní automobily a autobusy. Hankook Tire vyvíjí špičkové technologie pro zvýšení zákaznické spokojenosti.

EU štítek

EU
C
E
73 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)

Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Nahoru