Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • RunFlat
  • Doporučujeme

Continental ContiSportContact 3 E SSR

Rozměry
Šířka
245
Profil
45
Průměr
R18
96Y
*,Run Flat

Jedním z nejdůležitějších požadavků na vysocevýkonnou pneumatiku pro sportovní vozidla je agilní a precizní řízení, to zajišťuje Vašemu vozidlu dobrou adhezi při přenosu velkých sil na silnici při jízdě vysokou...
Více informací

Letní -43%
ContiSportContact 3 E SSR

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní -43%

Jedním z nejdůležitějších požadavků na vysocevýkonnou pneumatiku pro sportovní vozidla je agilní a precizní řízení, to zajišťuje Vašemu vozidlu dobrou adhezi při přenosu velkých sil na silnici při jízdě vysokou rychlostí a náhlých jízdních manévrech nebo změnách povrchu vozovky. Runflat verze Sport Contact 3 E. Vynikající ochrana proti vzniku aquaplaningu. Specializované vzory běhounu pro sportovní automobily s pohonem zadních kol a přizpůsobená vozidla. Zvyšte výkon vozidla zvýšením stability a odezvou řízení. Na rozdíl od běžných pneumatik je princip SSR založen na zesílené samonosné bočnici, tím nedochází ke „skřípnutí“ vnitřku pneumatiky mezi silnici a ráfek, dojde-li navíc ke ztrátě tlaku v pneumatice, ta nesklouzne na dno ráfku. Kratší brzdná dráha na suché a mokré vozovce. S pneumatikami s technologií SSR zůstanete mobilní i v případě, že píchnete, do cíle své cesty nebo do servisu tak dojedete, aniž byste se museli obtěžovat s výměnou píchlé pneumatiky za rezervu. Nový asymetrický dezén poskytuje na suché vozovce vynikající brzdný výkon a precizní řízení. Vynikající bezpečnost při jízdě rychlostí. Vynikající brzdný výkon pro skutečně vysoce výkonná auta. Umožňuje rovnoměrné rozložení brzdných sil po celé kontaktní ploše pro snížení brzdné dráhy. Continental Sport Contact 3 E SSR je letní pneumatika vyvinutá pro montáž na ultra vysoce výkonné sportovní vozy. Runflat verze Sport Contact 3 E. Unikátní drážky zlepšují odvod vody a zajišťují tak lepší odolnost proti vzniku aquaplaningu. Vynikající ovládání. Kratší brzdné dráhy na suché a mokré vozovce. Kratší brzdná dráha na suché i mokré vozovce. Kompatibilní se standardními ráfky, jednoduchá montáž. Vynikající ochrana proti aquaplaningu. Asymetrické dezénové pásy nové pneumatiky ContiSportContact™ 3 jsou navrženy tak, aby absorbovaly síly při jízdě. V závislosti na stavu vozovky a váze vozidla umožní zesílená bočnice SSR automobilu pokračovat v jízdě při maximální rychlosti 80 km/h (50 mph) na vzdálenost až 80 km (50 mil). Extrémně přesné řízení. Extrémně přesné řízení. Společnost Continental vyvinula pneumatiku tak, aby poskytovala maximální výkon s přesným řízením, citlivým ovládáním a spolehlivým brzděním. Asymetrický dezén. Vyšší bezpečnost, zejména v zatáčkách.

Nevyrábí pouze pneumatiky Continental, ale pod koncern spadají i značky jako je Barum, General Tire, Uniroyal, Dunlop, Matador atd. Co se týče pneumatik, tato společnost v mnoha ohledem udávala směr a zajistila si výhradní postavení na trhu. Vyznačují se vysokou kvalitou, ale i cenou. V roce 1934 si nechala patentovat bezdušovou pneumatiku. Společnost Continental byla založena již v roce 1871 v Hanoveru, tehdy se společnost zaměřovala na výrobu tlumičů pro podkovy a také celogumové obruče pro povozy, později vyráběla pneumatiky na kola a v této výrobě byla první na světě. Patří k předním dodavatelům automobilového průmyslu, podílela se třeba na projektech Formule 1. V současné době je společnost Continental druhým největším výrobcem pneumatik na celém světě, zaměstnává kolem 150 000 lidí. Pneumatiky Continental se řadí bezpochyby k nejbezpečnějším pneumatikám. Společnost Continental se snaží neustále pneumatiky inovovat, jde s dobou a své výrobky zdokonaluje dle nejnovějších trendů. V řadě testů pneumatik figurují pneumatiky Continental na předních místech. Oproti konkurenci jsou tyto pneu cenově náročnější, avšak kvalita je nespočetně vyšší. Jako první přišel Continental s výrobou zimních pneumatik na nákladní automobily. Většinou se setkáme s kladnými ohlasy od těch, kteří s pneu Continental mají zkušenosti.

Nový EU štítek

EU
Continental
245/45 R18 96Y
C
E
71 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

EU štítek

EU
C
E
71 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Certifikát
Nahoru