Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

Continental EcoContact 6 CS+

Rozměry
Šířka
215
Profil
50
Průměr
R19
93T

Precizní handling, vysoká přilnavost pneumatiky Continental EcoContact 6 CS+ s krátkou brzdnou dráhou. Letní pneumatika Continental EcoContact 6 CS+ je high-tech produktem splňujícím ty nejvyšší nároky na bezpečnost, precizní handling,...
Více informací

Letní -41%
EcoContact 6 CS+

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní -41%

Precizní handling, vysoká přilnavost pneumatiky Continental EcoContact 6 CS+ s krátkou brzdnou dráhou. Letní pneumatika Continental EcoContact 6 CS+ je high-tech produktem splňujícím ty nejvyšší nároky na bezpečnost, precizní handling, vysoký kilometrový výkon a nízkou spotřebu paliva. U designu profilu pneumatiky Continental EcoContact 6 CS+ naplánovali vývojáři podle rozměru pneumatiky tři, čtyři nebo pět žeber, toto řešení střižené na míru umožňuje dobrou přilnavost a precizní handling až do mezních hodnot. Vyvážený poměr mezi žebry a drážkami profilu slouží rovněž k odvodu vody drážkami pří jízdě za deště a ke snížení sklonu k aquaplaningu.. S novou pneumatikou Continental EcoContact 6 CS+ Continental dosáhl výrazně lepších parametrů v oblasti valivého odporu, kilometrového výkonu, přesnosti řízení a brzdných drah. Pro novou pneumatiku EcoContact 6 již získala značka Continental homologace pro obutí z výrobního závodu od 12 evropských automobilek pro osobní automobily malé až vyšší třídy. Na mokré silnici nabízejí lamely se zkosenými hranami dodatečnou přilnavost a přispívají k odvodnění profilu.

Díky novým přísadám obsaženým ve směsi se dokáže běhoun mnohem lépe přizpůsobit vozovce, to umožňuje lepší přenos brzdné síly, dobrý kontakt se silnicí snižuje prokluz a zvyšuje kilometrový výkon. Drážky na ramenech profilu odvádějí vodu ven ze styčné plochy, čímž se dociluje ještě lepší přilnavosti na mokré vozovce. Pro jízdy na suchých tratích našli vývojáři inspiraci u sportovních pneumatik. Výrazně klesá valivý odpor, spotřeba paliva u vozidla se snižuje. Ještě pevnější spojení polymerů v síti směsi umožňující snížení deformací pneumatiky Continental EcoContact 6 CS+ za jízdy. Obrovský krok ve vývoji při výrobě pneumatik se podařil díky tomu, že inženýři z firmy Continental prověřovali možné optimalizace všech složek špičkové pneumatiky Continental EcoContact 6 CS+. Obě inovativní složky ve směsi spojili inženýři do názvu „GreenChili 2.0“. V porovnání s předchozími modely nabízí pneumatiky Continental EcoContact 6 CS+ o 20 procent vyšší kilometrový výkon, o 15 procent nižší valivý odpor, mnohem přesnější handling a kratší brzdné dráhy na mokré i suché vozovce. Směs GreenChili v nové letní pneumatice pro osobní vozidla pneumatiky Continental EcoContact 6 CS+ dodává o 20 procent vyšší kilometrový výkon a o 15 procent nižší valivý odpor. Asymetrická geometrie profilů se zaoblenými rohy stabilizuje jednotlivé prvky profilu při jízdě do zatáček a výsledkem je tudíž precizní handling a větší přilnavost. Byla vyvinuta nová směs siliky pro docílení mnohem vyváženějšího rozložení chemických složek.

Nevyrábí pouze pneumatiky Continental, ale pod koncern spadají i značky jako je Barum, General Tire, Uniroyal, Dunlop, Matador atd. Co se týče pneumatik, tato společnost v mnoha ohledem udávala směr a zajistila si výhradní postavení na trhu. Vyznačují se vysokou kvalitou, ale i cenou. V roce 1934 si nechala patentovat bezdušovou pneumatiku. Společnost Continental byla založena již v roce 1871 v Hanoveru, tehdy se společnost zaměřovala na výrobu tlumičů pro podkovy a také celogumové obruče pro povozy, později vyráběla pneumatiky na kola a v této výrobě byla první na světě. Patří k předním dodavatelům automobilového průmyslu, podílela se třeba na projektech Formule 1. V současné době je společnost Continental druhým největším výrobcem pneumatik na celém světě, zaměstnává kolem 150 000 lidí. Pneumatiky Continental se řadí bezpochyby k nejbezpečnějším pneumatikám. Společnost Continental se snaží neustále pneumatiky inovovat, jde s dobou a své výrobky zdokonaluje dle nejnovějších trendů. V řadě testů pneumatik figurují pneumatiky Continental na předních místech. Oproti konkurenci jsou tyto pneu cenově náročnější, avšak kvalita je nespočetně vyšší. Jako první přišel Continental s výrobou zimních pneumatik na nákladní automobily. Většinou se setkáme s kladnými ohlasy od těch, kteří s pneu Continental mají zkušenosti.

Nový EU štítek

EU
Continental
215/50 R19 93T
A
A
71 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

EU štítek

EU
A
A
71 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Certifikát
Nahoru