Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Zesílená
    RunFlat
  • Prémiová kvalita

Hankook K 127B Ventus S1 evo3

Rozměry
Šířka
255
Profil
40
Průměr
R18
99Y
Run Flat

Asymetrický dezén pneumatiky Hankook K127B ventus S1 evo3 nabízí maximální přilnavost za všech podmínek, nízkou hlučnost a vysoký kilometrový výkon. Emoce a výkony v dokonalé harmonii, pneumatika Hankook K127B ventus...
Více informací

Letní -41%
K 127B Ventus S1 evo3

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní -41%

Asymetrický dezén pneumatiky Hankook K127B ventus S1 evo3 nabízí maximální přilnavost za všech podmínek, nízkou hlučnost a vysoký kilometrový výkon. Emoce a výkony v dokonalé harmonii, pneumatika Hankook K127B ventus S1 evo3 ztělesňuje prvotřídní výkony s pohodlnou a bezpečnou jízdou. Mohutné bloky dezénu napomáhají stejnoměrnému opotřebení, přesnému a citlivému řízení i při náhlých změnách směru jízdy, a to i ve vysokých rychlostech. Vložka zakončení nárazníkových pásů zlepšuje odolnost nárazníkových pásů. Maximální přilnavost v zatáčkách zajišťuje vrstva nárazníkových pásů z aramidových vláken, která za všech podmínek zaručuje stálý tvar styčné plochy a zvyšuje tak ovladatelnost na suchu o 15 %. Pneumatika Hankook K127B Ventus S1 evo3 je určena pro výkonné sportovní vozy, luxusní limuzíny a supersporty. Tuhý ocelový nárazníkový pás absorbuje nárazy a zlepšuje tak odolnost pneumatiky Hankook K127B ventus S1 evo3 i jízdní komfort.

Optimalizovaný počet a tvar vnějších bloků pneumatiky Hankook K127B ventus S1 evo3 zajišťuje potřebnou přilnavost pro snažší ovladatelnost na suchu a podílí se na snížení hlučnosti. Širší ramenní bloky pro lepší přilnavost v extrémní zátěži. Vykrojená vnější drážka pneumatiky Ventus S1 evo3 zajišťuje lepší přilnavost na mokru a zvyšuje odolnost vůči akvaplaningu na hladkých površích, to zlepšuje výkony a ovladatelnost za deště při současném zachování výkonů na suchu. Tuhé a celistvé patní lano zlepšuje celistvost a odolnost usazení patky i při působení velkých sil.. Zlepšené výkony na mokru a vyšší odolnost vůči akvaplaningu díky většímu množství bloků pro zvýšený odvod vody. Zdvojená vlákna nárazníkových pásů zvyšují tuhost pneumatiky Hankook K127B ventus S1 evo3. Kryt nárazníkových pásů z aramidových vláken zvyšuje tuhost pneumatiky Hankook K127B ventus S1 evo3 a zlepšuje tak reakce pneumatiky. Nejmodernější technologie mísení pro běhounovou směs s obsahem přírodních pryskyřic a olejů, ta zajišťuje potřebnou tuhost běhounu a vynikající výkony a stabilitu pneumatiky Hankook K127B ventus S1 evo3 na mokrém povrchu. Inovovaná dezénová směs pneumatiky Hankook K127B ventus S1 evo3 pro jisté chování na mokru a vysoký kilometrový výkon. HRS - Hankook Runflat System: Pneumatika Run-flat umožňuje jízdu při rychlostí až 80 km / h, a to i po ztrátě vnitřního tlaku v důsledku poškození pneumatiky (tj. defektní pneumatika). Instalace TPMS (Tire Pressure Monitoring System) pro snímání změny tlaku v pneumatikách je důrazně doporučeno, aby řidiči přijali příslušná opatření v mimořádných situacích.

Hankook nabízí kvalitní pneumatiky se silným brzdným výkonem, hladkou manipulací, vysokou bezpečností a dokonalým jízdním komfortem. Nyní má výzkumná a vývojová centra v Koreji, USA, Německu, Číně a Japonsku. Pneumatiky Hankook vynikají především vysokými a vyváženými užitnými parametry danými soustavnou aplikací nejmodernějších poznatků z vlastní výzkumné a vývojové základny. Korejský výrobce Hankook je nyní desátým největším světovým výrobcem pneumatik. Výrobky jsou ekologicky šetrné a zabezpečují maximální zážitek z jízdy.. U nákladních pneumatik uživatelé oceňují zejména vysoké kilometrové výkony. Cílem Hankook je poskytnout bezpečný, příjemný a pohodlný jízdní zážitek. Hankook Tire je jeden z největších a nejrychleji rostoucích výrobců pneumatik pro osobní automobily, lehké nákladní vozy, 4x4 a SUV, nákladní automobily a autobusy. Hankook Tire vyvíjí špičkové technologie pro zvýšení zákaznické spokojenosti.

Nový EU štítek

EU
Hankook
255/40 R18 99Y
B
B
69 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

EU štítek

EU
B
B
69 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru