Vážení zákazníci, vlivem sezónního vytížení a uzavřením obchodů došlo u našich dopravců k přetížení linek a zásilky se nyní doručují se zpožděním. Prosíme Vás o shovívavost a pochopení. Všichni dělají maximum. Děkujeme.

Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Zesílená

Michelin Pilot Sport Cup 2R

Rozměry
Šířka
245
Profil
35
Průměr
R20
95Y
K1,FR

Nová pneumatika Michelin Pilot Sport Cup 2 R, původně vyvinutá pro modely Porsche 911 GT3 RS a GT2 RS, zlepšuje přilnavost a schopnost řízení. Tato pneumatika nahradila Michelin Pilot Sport...
Více informací

Letní -34%
Pilot Sport Cup 2R

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní -34%

Nová pneumatika Michelin Pilot Sport Cup 2 R, původně vyvinutá pro modely Porsche 911 GT3 RS a GT2 RS, zlepšuje přilnavost a schopnost řízení. Tato pneumatika nahradila Michelin Pilot Sport Cup 2, pneumatika Cup 2 R je na mokru ještě o něco lepší. Pneumatika Pilot Sport Cup 2 R je vysoce vyladěna, aby zlepšila schopnost konkrétních vozidel, pro které byla homologována, takže může být prodávána pouze pro použití v těchto aplikacích. Jelikož je pneumatika navržena tak, aby řidičům pomohla plně využít jejich potenciál v suchých podmínkách, Pilot Sport Cup 2 R, stejně jako všechny pneumatiky Streetable Track & Competition, není určen k použití, skladování, přemísťování ani přepravě v blízkosti nebo teploty pod bodem mrazu. Vnitřní rameno pneumatiky je zaměřeno na mokrou trakci, s hlubokými postranními zářezy pro evakuaci vody z stopy. Masivní vnější přívěsné rameno pneumatiky má méně postranních zářezů a obvodové drážky pneumatiky jsou užší a vytvářejí širší žebrování pro další gumu v kontaktní ploše.

Pilot Sport Cup 2 R je pneumatika vyvinutá pro řidiče supersportových a sportovních automobilů, kteří chtějí maximalizovat výkon svého vozidla a zkrátit časy na kola. Vnitřní konstrukce pneumatiky Pilot Sport Cup 2 R byla přepracována tak, aby plně využila další přilnavost, kterou poskytuje aktualizovaná směs, a je vyladěna tak, aby co nejlépe doplnila zamýšlenou aplikaci vozidla. Pneumatika Pilot Sport Cup 2 R využívá směs běhounu přímo z pneumatik motorového sportu Michelin pro lepší přilnavost během zrychlení, brzdění a zatáčení. Při výrobě dezénu pro MICHELIN Pilot Sport Cup 2 je používána technologie Bi-Compound, která umožňuje použití dvou druhů pryže na vnitřní a vnější straně dezénu. Vnější strana pneu je vyrobena ze speciálního elastomerového řetězce, který zajišťuje extrémní tvrdost a tím i maximální přilnavost a vynikající záběr při zatáčení. Přestože pneumatiky Pilot Sport Cup 2 R splňují požadavky DOT, nedoporučují se pro jízdu ve vlhkých podmínkách, kde je přítomna stojatá voda a existuje riziko aquaplanningu, řidiči by měli jezdit opatrně při snížených rychlostech, pokud se setkají s těmito podmínkami. Nový profil ramene má o 10% větší stopu a tužší boční stěna tvoří nový pohár 2 R ještě rychlejší a ostřejší na suché trati. Směs s vysokou trakcí je formována do aktualizovaného asymetrického vzoru se sníženou plochou, aby se zlepšila přilnavost v suchých podmínkách. Zvýšená strukturální tuhost poskytuje stabilní základnu potřebnou k vydržení sil přenášených pneumatikou.

EU štítek

EU
E
E
70 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)

Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Nahoru