Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Zesílená
  • Doporučujeme

Nexen N*Fera Sport

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
225
Profil
45
Průměr
R17
94Y

Předchůdce N'Fera Sport, SU1, byl mimořádně úspěšným modelem, který si stále udržuje velmi dobrou pověst mezi řidiči a profesionály. Nicméně jeho nástupce je lepší ve všech důležitých prvcích - pracuje...
Více informací

Letní -39%
N*Fera Sport

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní -39%

Předchůdce N'Fera Sport, SU1, byl mimořádně úspěšným modelem, který si stále udržuje velmi dobrou pověst mezi řidiči a profesionály. Nicméně jeho nástupce je lepší ve všech důležitých prvcích - pracuje lépe na suché silnici a je mnohem lepší při jízdě v dešti. Výrobce se také podařilo snížit valivý odpor, což vede ke zvýšení životnosti a nižší spotřebě paliva. Model je určen pro automobily se sportovními schopnostmi (maximální rychlost, při které jsou podporovány všechny parametry, je 300 km / h).

N'Fera Sport SU2 má extrémně sofistikovaný dezén, který je zodpovědný za vynikající chování na mokré i suché vozovce. Vnější žebro a široké ramenní bloky s inovativním designem poskytují vynikající kontrolu trakce při vysokých rychlostech bez ohledu na počasí. Díky čtyřem asymetrickým širokým podélným drážkám byl výrobce schopen zajistit velmi vysokou účinnost odtoku přebytečné vody - to vede ke zlepšené přilnavosti na mokrém povrchu a minimalizuje riziko aquaplaningu.

Trojitá pevná centrální jednotka poskytuje optimální vlastnosti, poskytuje řidiči ještě větší kontrolu a zvyšuje stabilitu. Díky tomu se pneumatika pod vlivem teploty nedeformuje a zachovává si své vlastnosti, zaručující trvanlivost a bezpečnost. Speciálně navržené boční drážky jsou zase ohyby s ještě větší rychlostí a výjimečnou přilnavostí.

Nexen je jihokorejský výrobce, který dodává pokročilé pneumatiky již více než 70 let. V roce 1956 společnost uvedla na trh první řadu pneumatik pro osobní automobily. V současné době jsou jedním z hlavních hráčů na korejském trhu s ambicemi připojit se ke světovým lídrům. Investice do výzkumných center a moderních výrobních zařízení znamenají, že společnost zůstává na trzích 130 zemí a její výrobky jsou důvěryhodné předními automobilovými koncerny, jako jsou Volkswagen, Chrysler nebo Kia, a jsou součástí originálního vybavení OE.

EU štítek

EU
A
C
70 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)

Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Nahoru