Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Zesílená
  • Doporučujeme
    Prémiová kvalita

Nexen N*Fera Sport

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
225
Profil
50
Průměr
R17
98Y

Využitím vysoce kvalitních materiálů kombinuje pneumatika Nexen N*Fera Sport pohodlí a bezpečnost s klasickým stylem, výsledkem je pneumatika vyrobená z high-tech materiálů. Robustní konstrukce pneumatiky Nexen N*Fera Sport zaručuje odolnost...
Více informací

Letní -42%
N*Fera Sport

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní -42%

Využitím vysoce kvalitních materiálů kombinuje pneumatika Nexen N*Fera Sport pohodlí a bezpečnost s klasickým stylem, výsledkem je pneumatika vyrobená z high-tech materiálů. Robustní konstrukce pneumatiky Nexen N*Fera Sport zaručuje odolnost a spolehlivost i v náročných podmínkách. Vynikající handling a krátká brzdná dráha pneumatiky Nexen N*Fera Sport jsou dosaženy díky využití jedinečné pryskyřice v běhounu, která zvyšuje trakci lamel. Moderní sloučeniny s vysokým obsahem siliky zajišťují dlouhý kilometrový výkon a nízkou hlučnost. Hustý lamelový systém zajišťuje maximální přilnavost, krátkou brzdnou dráhu a mimořádný záběr. Pneumatika Nexen N*Fera Sport vyniká v přilnavosti, ovladatelnosti, komfortu a brzdění na suché i mokré vozovce. Díky inovativním technologiím použitým při její výrobě je pneumatika tichá. Pneumatika Nexen N*Fera Sport vyniká skvělou přilnavostí za mokra, čímž pomáhá předcházet aquaplanningu. Pneumatiky Nexen N*Fera Sport skvěle přilnou k suché i mokré vozovce a zajistí vám kratší brzdnou dráhu. Pneumatiky Nexen N*Fera Sport nabízí skvělou přilnavost a atraktivní design. Asymetrický profil a optimalizovaná stopa pneumatik Nexen N*Fera Sport zajišťují vynikající kontrolu nad jízdou a spolehlivou odezvu řízení. Pneumatiky Nexen N*Fera Sport disponují pevnou kordovou vrstvou a silnými nárazníky pneumatiky.

Další z řady nástupců populárního modelu N*Fera SU1 je ze série prémiových sportovních ultra vysoce výkonných pneumatik, už z toho je zřejmé, že pneumatika Nexen N*Fera Sport uspokojí i vysoce náročné jezdce se sportovními požadavky. Lepší handling a přilnavost na dlážděných komunikacích, dlouhá životnost, zlepšená ochrana vůči aquaplaningu. Pneumatiky Nexen N*Fera Sport mají velké množství drážek v blocích svého dezénu. Mohutná kostra s pevným středovým blokem pro zajištění stability současně poskytuje vylepšenou odezvu manévrování, zatímco široké vnější bloky udrží stopu i při předjíždění ve vysokých rychlostech a na mokrých površích. Design a asymetrický dezén pneumatik Nexen N*Fera Sport dodávají jedinečný vzhled. Dokonalý handling a krátká brzdná dráha na mokrém povrchu. Nejdůležitější charakteristiky dynamické jízdy – brzdění a ovládání, jsou navíc podpořeny speciálním asymetrickým dezénem, který nejen rychle čistí stopu, ale zároveň optimalizuje rozložení tlaku a tuhosti bez ohledu na rychlost, tím nedochází k deformaci povrchu, ale naopak k zachování parametrů bezpečnosti a trvanlivosti. Pneumatiky mají díky svému unikátnímu designu běhounu kratší brzdnou dráhu a zlepšenou akceleraci v různých podmínkách. Výhody pneumatiky Nexen N*Fera Sport: sportovní pneumatika ze série UHP (ultra high performance), pevný středový blok – vylepšená odezva řízení a posílení stability, vylepšené jízdní a brzdné vlastnosti za mokra, pevný středový blok pro vysokou stabilitu a manévrování, pravidelné rozložení tlaku a tuhosti bez ohledu na rychlost pro zachování parametrů a trvanlivosti, vylepšená citlivost i zpětná vazba. Pneumatiky Nexen N*Fera Sport mají zpevněné ramenní bloky, které jsou podstatné během zatáčení.

Nový EU štítek

EU
Nexen
225/50 R17 98Y
A
D
71 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

EU štítek

EU
A
E
71 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru