Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Zesílená
  • Doporučujeme
    Prémiová kvalita

Nexen N*Fera SU1

Rozměry
Šířka
275
Profil
30
Průměr
R19
96Y

Pneumatika Nexen N Fera SU1 uspokojí i vysoce náročné jezdce se sportovními požadavky. Konstrukce pneumatiky Nexen N Fera SU1 zaručuje odolnost a spolehlivost i v náročných podmínkách. Pneumatiky Nexen N...
Více informací

Letní -55%
N*Fera SU1

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní -55%

Pneumatika Nexen N Fera SU1 uspokojí i vysoce náročné jezdce se sportovními požadavky. Konstrukce pneumatiky Nexen N Fera SU1 zaručuje odolnost a spolehlivost i v náročných podmínkách. Pneumatiky Nexen N Fera SU1 mají zpevněné ramenní bloky, které jsou podstatné během zatáčení. Pneumatika Nexen N Fera SU1 vyniká skvělou přilnavostí za mokra, čímž pomáhá předcházet aquaplanningu. Pneumatiky Nexen N Fera SU1 mají velké množství drážek v blocích svého dezénu. Využitím vysoce kvalitních materiálů kombinuje pneumatika Nexen N Fera SU1 pohodlí a bezpečnost s klasickým stylem, výsledkem je pneumatika vyrobená z high-tech materiálů. Pneumatiky Nexen N Fera SU1 nabízí skvělou přilnavost a atraktivní design. Mohutná kostra s pevným středovým blokem pro zajištění stability současně poskytuje vylepšenou odezvu manévrování, zatímco široké vnější bloky udrží stopu i při předjíždění ve vysokých rychlostech a na mokrých površích. Vynikající handling a krátká brzdná dráha pneumatiky Nexen N Fera SU1 jsou dosaženy díky využití jedinečné pryskyřice v běhounu, která zvyšuje trakci lamel. Pneumatika Nexen N Fera SU1 vyniká v přilnavosti, ovladatelnosti, komfortu a brzdění na suché i mokré vozovce.

Pneumatiky Nexen N Fera SU1 disponují pevnou kordovou vrstvou a silnými nárazníky pneumatiky. Lepší handling a přilnavost na dlážděných komunikacích, dlouhá životnost, zlepšená ochrana vůči aquaplaningu. Pneumatiky mají díky svému unikátnímu designu běhounu kratší brzdnou dráhu a zlepšenou akceleraci v různých podmínkách. Hustý lamelový systém zajišťuje maximální přilnavost, krátkou brzdnou dráhu a mimořádný záběr. Nejdůležitější charakteristiky dynamické jízdy – brzdění a ovládání, jsou navíc podpořeny speciálním asymetrickým dezénem, který nejen rychle čistí stopu, ale zároveň optimalizuje rozložení tlaku a tuhosti bez ohledu na rychlost, tím nedochází k deformaci povrchu, ale naopak k zachování parametrů bezpečnosti a trvanlivosti. Výhody pneumatiky Nexen N Fera SU1: pevný středový blok – vylepšená odezva řízení a posílení stability, vylepšené jízdní a brzdné vlastnosti za mokra, pevný středový blok pro vysokou stabilitu a manévrování, pravidelné rozložení tlaku a tuhosti bez ohledu na rychlost pro zachování parametrů a trvanlivosti, vylepšená citlivost i zpětná vazba.. Asymetrický profil a optimalizovaná stopa pneumatik Nexen N Fera SU1 zajišťují vynikající kontrolu nad jízdou a spolehlivou odezvu řízení. Díky technologiím použitým při její výrobě je pneumatika tichá. Pneumatiky Nexen N Fera SU1 skvěle přilnou k suché i mokré vozovce a zajistí vám kratší brzdnou dráhu. Dokonalý handling a krátká brzdná dráha na mokrém povrchu. Moderní sloučeniny s vysokým obsahem siliky zajišťují dlouhý kilometrový výkon a nízkou hlučnost. Design a asymetrický dezén pneumatik Nexen N Fera SU1 dodávají jedinečný vzhled.

Nexen Tire Corporation je jedním korejských producentů pneumatik. Společnost byla založená v roce 1942. Pneumatiky patří do budgetového segmentu, kde je primárním kritériem cena a jsou určeny pro nižší a střední třídu vozů. Pneumatiky Nexen patří do skupiny levnějších, ale přesto kvalitních letních pneumatik, kde ekonomika provozu hraje významnou roli. Výrobce Nexen tak vychází vstříc majitelům vozů nižších tříd, kteří využívají svůj vůz pro běžné ježdění. I přesto jsou zachovány všechny nároky na bezpečnost provozu.

Nový EU štítek

EU
Nexen
275/30 R19 96Y
B
C
72 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

EU štítek

EU
B
C
72 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru