Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Zesílená
    RunFlat

Pirelli PZero E

Rozměry
Šířka
255
Profil
40
Průměr
R20
101Y
Run Flat,elt,FR

Pirelli P Zero E představuje špičkovou technologii a udržitelnost v oblasti pneumatik pro elektrifikovaná vozidla. Vývojáři Pirelli spojili inovace a technologii, aby vytvořili pneumatiku, která reflektuje nejnovější trendy v oblasti...
Více informací

Letní -57%
PZero E

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní -57%

Pirelli P Zero E představuje špičkovou technologii a udržitelnost v oblasti pneumatik pro elektrifikovaná vozidla. Vývojáři Pirelli spojili inovace a technologii, aby vytvořili pneumatiku, která reflektuje nejnovější trendy v oblasti udržitelné mobility.

První věc, která na Pirelli P Zero E upoutá pozornost, je fakt, že se jedná o první pneumatiku třídy UHP (Ultra High Performance) s více než 55 % udržitelných materiálů. Tato revoluční pneumatika využívá 55 % přírodních a recyklovaných materiálů, což bylo certifikováno společností Bureau Veritas. Představuje výzvu pro výzkum a vývoj Pirelli, který musí skloubit udržitelnost s vysokým výkonem nezbytným pro pneumatiku třídy UHP.

Celý životní cyklus Pirelli P Zero E ukazuje 24% snížení emisí CO2 ve srovnání s předchozí generací pneumatik od Pirelli. Zvláštní pozornost byla věnována použitým materiálům, což vedlo k redukci fosilních a minerálních složek o 12 kilogramů ve srovnání s předchozí generací pneumatik P Zero.

Dalším průlomem je dosažení nejvyššího hodnocení (A) ve všech parametrech evropského označení pneumatik pro všechny dostupné velikosti. To zahrnuje odolnost proti otáčení, která přispívá ke zvýšení dojezdu bateriových vozidel a prodlužuje životnost pneumatiky. Složky významně ovlivňují ovladatelnost vozidla v různých jízdních situacích, zejména při brzdění na mokré vozovce. Klíčovým prvkem pro dosažení trojité klasifikace A byl také vzorek dezénu, který byl navržen pomocí virtuálních a simulačních technik odvozených od motorsportu.

Celá řada Pirelli P Zero E je označena symbolem Elect na bocích, identifikujícím balíček technologií vyvinutých pro zlepšení vlastností elektrifikovaných vozidel. Tyto technologie jsou navrženy tak, aby zvýšily výkon těchto vozidel, aniž by ovlivnily odolnost pneumatiky. Kromě toho, při výběru pneumatik pro elektrická vozidla je nutné vzít v úvahu i hlučnost a dojezd baterie.

Jako novinka v Pirelli P Zero E přichází technologie RunForward, která umožňuje udržet kontrolu nad vozidlem v případě defektu a pokračovat v jízdě. Tato technologie zahrnuje zpevněné panely na vnitřních a vnějších bocích pneumatiky, které podporují její strukturu a umožňují dosažení maximální rychlosti 80 km/h po dobu až 40 kilometrů, i při nulovém tlaku. Struktura a složení pneumatik vybavených technologií RunForward zajišťují jízdní a akustický komfort srovnatelný s tradiční pneumatikou, přičemž zůstává nízký valivý odpor. Tato technologie byla navržena zejména pro elektrická vozidla, která vyžadují tiché pneumatiky a často nemají rezervní kolo kvůli přítomnosti baterií. Další výhodou pneumatik Pirelli RunForward je, že není nutné mít speciální ráfky pro využití všech výhod této technologie.

Distribuce pneumatik Pirelli zahrnuje 160 zemí a síť téměř 10000 distributorů. Společnost Pirelli se skládá z 25 továren po celém světě. V Miláně je nejdůležitější výzkumné a vývojové středisko, které řídí ostatní továrny v různých zemích. Díky technologickému zaměření se společnost Pirelli sjednotila s předními výrobci automobilů a motocyklů, díky tomuto spojení vzešlo velké množství homologací pro modely luxusních automobilových firem. Pirelli se především soustředí na vývoj sportovních a výkoných pneumatik. V současné době je pátým největším světovým producentem na trhu pneumatik. Vyniká ve směru technologických a výzkumných schopnostech a profesionálních dovednostech zaměstnanců. Společnost Pirelli je obrovský mezinárodní podnik s dlouhouletou tradicí, která sahá daleko do minulého století.

Nový EU štítek

EU
Pirelli
255/40 R20 101Y
A
A
70 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Nahoru