Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • SUV-silniční

Continental CrossContact RX

Rozměry
Šířka
215
Profil
60
Průměr
R17
96H
FR

Inovativní konstrukce a optimalizované rozložení lamel nové pneumatiky Continental CrossContact RX zajišťuje nižší hlučnost na vozovce a slibuje hladkou a tichou jízdu. Zásadní snížení hlučnosti na vozovce zajišťuje hladkou a...
Více informací

Letní -44%
CrossContact RX
5 342 Kč 3 005 Kč Cena s DPH Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní -44%

Inovativní konstrukce a optimalizované rozložení lamel nové pneumatiky Continental CrossContact RX zajišťuje nižší hlučnost na vozovce a slibuje hladkou a tichou jízdu. Zásadní snížení hlučnosti na vozovce zajišťuje hladkou a tichou jízdu. Výkonná pneumatika Continental CrossContact RX pro vozy typu crossover zdokonalená německou technologií. Nový dezén pneumatiky Continental CrossContact RX zaručuje krátkou brzdnou dráhu na mokrých vozovkách. Pneumatiky tvoří až 20% spotřeby paliva vašeho vozidla, takže pokud chcete získat více kilometrů na jednu nádrž paliva, měli byste zvolit pneumatiky s vysokým hodnocením palivové účinnosti. Díky nově vyvinuté technologii lamel poskytuje pneumatika Continental CrossContact RX zvýšenou trakci na sněhu a výjimečnou trakci na mokru při zachování výkonu na suché vozovce. Tichá jízda a dobrá trakce v průběhu celého roku, dokonce i na tenké vrstvě sněhu. Zlepšená trakce na mokru a sněhu zaručující vyšší jízdní bezpečnost. Pneumatiky s vysokou přilnavostí za mokra (se stupněm A nebo B) mají kratší brzdnou dráhu na mokré vozovce, a proto jsou za deště bezpečnější. Také snížíte své emise CO2. Snižuje to valivý odpor, tj Energii ztracenou při pohybu pneumatiky. Čím nižší je valivý odpor, tím méně energie se ztrácí a tím nižší je vaše spotřeba paliva a emise CO2. Pro vozy typu crossover a SUV. Rozdíl mezi pneumatikou s hodnocením A a G může být až 6 litrů na 625 mil. Vynikající brzdný výkon na mokru.

Nevyrábí pouze pneumatiky Continental, ale pod koncern spadají i značky jako je Barum, General Tire, Uniroyal, Dunlop, Matador atd. Co se týče pneumatik, tato společnost v mnoha ohledem udávala směr a zajistila si výhradní postavení na trhu. Vyznačují se vysokou kvalitou, ale i cenou. V roce 1934 si nechala patentovat bezdušovou pneumatiku. Společnost Continental byla založena již v roce 1871 v Hanoveru, tehdy se společnost zaměřovala na výrobu tlumičů pro podkovy a také celogumové obruče pro povozy, později vyráběla pneumatiky na kola a v této výrobě byla první na světě. Patří k předním dodavatelům automobilového průmyslu, podílela se třeba na projektech Formule 1. V současné době je společnost Continental druhým největším výrobcem pneumatik na celém světě, zaměstnává kolem 150 000 lidí. Pneumatiky Continental se řadí bezpochyby k nejbezpečnějším pneumatikám. Společnost Continental se snaží neustále pneumatiky inovovat, jde s dobou a své výrobky zdokonaluje dle nejnovějších trendů. V řadě testů pneumatik figurují pneumatiky Continental na předních místech. Oproti konkurenci jsou tyto pneu cenově náročnější, avšak kvalita je nespočetně vyšší. Jako první přišel Continental s výrobou zimních pneumatik na nákladní automobily. Většinou se setkáme s kladnými ohlasy od těch, kteří s pneu Continental mají zkušenosti.

EU štítek

EU
C
C
71 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Certifikát

Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Nahoru