Vážení zákazníci, vlivem sezónního vytížení může u našich dopravců docházet ke zpoždění dodání Vaší objednávky. Prosíme Vás o shovívavost a pochopení. Všichni dělají maximum. Děkujeme.

Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • SUV-silniční
  • Extra cena

Dunlop SP Sport Maxx GT

Rozměry
Šířka
265
Profil
45
Průměr
R20
104Y
MO,FR

Tato pneu je určena pro sportovní automobily. Při její výrobě byla použita multiprofilová technologie běhounu (MRT), která vede k dokonalejší přilnavosti pneumatiiky k vozovce, oproti jejímu předchůdci SP Sport Maxx,...
Více informací

Letní -44%
SP Sport Maxx GT

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní -44%

Tato pneu je určena pro sportovní automobily. Při její výrobě byla použita multiprofilová technologie běhounu (MRT), která vede k dokonalejší přilnavosti pneumatiiky k vozovce, oproti jejímu předchůdci SP Sport Maxx, která slavila úspěchy po celém světě a v předních automobilových časopisech se umísťovala na nejvyšších pozicích co do hodnocení kvality.

EU štítek

EU
C
E
70 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)

Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Nahoru