Vážení zákazníci. Vlivem počínající zimní sezóny může u dopravní společnosti docházet ke zpoždění doručení Vašich zásilek. Děkujeme za pochopení.

Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • SUV-silniční
    Zesílená

Dunlop SP Sport Maxx RT 2 SUV

Rozměry
Šířka
235
Profil
60
Průměr
R18
107W
MFS

Masivní vnější ramenní bloky pneumatiky Dunlop SP Sport Maxx RT 2 zvyšují stabilitu a ovladatelnost v zatáčkách. Tuhé bloky byly navržené pro jízdu s vysokým výkonem a zvyšují při použití...
Více informací

Letní -40%
SP Sport Maxx RT 2 SUV

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní -40%

Masivní vnější ramenní bloky pneumatiky Dunlop SP Sport Maxx RT 2 zvyšují stabilitu a ovladatelnost v zatáčkách. Tuhé bloky byly navržené pro jízdu s vysokým výkonem a zvyšují při použití brzdné síly kontakt s povrchem vozovky. Užijte si stabilní ovládání ve vysokých rychlostech a hladké přechody mezi rovným směrem a zatáčením.

Mimořádná přilnavost: Pneumatika Sport Maxx RT se díky technologii Adaptive Compound vyznačuje vynikající přilnavostí na suchu i na mokru. Dunlop SP Sport Maxx RT 2 poskytuje přilnavost za mokra i za sucha. Kratší brzdná dráha při dálničních rychlostech. Dezén šetřící palivo. Pneumatiky Sport Maxx RT využívají lehkou konstrukci ke snížení valivého odporu.

Inovační bloky Short Braking značky Dunlop zajišťují kratší brzdnou vzdálenost při jízdě ve vysokých rychlostech. Polymer vyvinutý pro závodní automobily se přizpůsobuje struktuře povrchu vozovky, čímž maximalizuje kontakt pneumatiky s vozovkou a zvyšuje přilnavost a snižuje spotřebu paliva a emiseCO 2.

EU štítek

EU
A
E
69 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)

Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Nahoru