Vážení zákazníci. Vlivem přetíženosti dopravní společnosti v probíhající zimní sezóně může docházet ke zpoždění doručení Vašich zásilek. Děkujeme za pochopení.

Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • SUV-univerzální

General-Tire Grabber AT3

Rozměry
Šířka
205
Profil
75
Průměr
R15
97T

Univerzální terénní pneumatika General-Tire Grabber AT3 se skvělým záběrem a vynikající ovladatelností v terénu i na silnici excelentně drží stopu v terénu. Široké drážky a doplňkové zářezy odvádějí vodu pryč...
Více informací

Letní -7%
Grabber AT3

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní -7%

Univerzální terénní pneumatika General-Tire Grabber AT3 se skvělým záběrem a vynikající ovladatelností v terénu i na silnici excelentně drží stopu v terénu. Široké drážky a doplňkové zářezy odvádějí vodu pryč z dezénu a minimalizují tak riziko vzniku aquaplaningu.

Otevřené ramenní drážky zajišťují samočistící efekt. Výsledkem je vysoká trakce v blátivém terénu. Střídavě uspořádané střední a ramenní bloky se záběrovými hranami přímo přenášejí podélné a příčné síly, což přináší vynikající trakci a reakce na řízení v terénu.

Dlouhodobé záběrové vlastnosti v obtížném terénu. V-profil drážek a zakřivené hrany bloků přispívají ke snadnějšímu uvolňování zaklesnutých kamínků. Pneumatika je odolná v obtížném terénu.

Zakřivení bloků a orientace lamel umožňují hladké odvalování dezénových bloků a snižují hluk pneu a zajišťují rovnoměrné opotřebení. Výsledkem je nízký vnější hluk odvalující se pneu a vysoký jízdní komfort. Pevné bloky zajišťují optimální přenos sil a přitom jsou dostatečně flexibilní, aby se zabránilo zatrhávání a zalamování. Dokonce i za nepříznivých podmínek běhoun zůstává odolný proti poškození.

EU štítek

EU
E
F
72 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)

Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Nahoru