Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • SUV-silniční
    Zesílená
  • Prémiová kvalita

Hankook K 127A Ventus S1 evo3 SUV

Rozměry
Šířka
265
Profil
35
Průměr
R22
102Y
FR

Hankook K127A Ventus S1 evo3 SUV je prémiová pneumatika pro vozy SUV / 4x4, představuje výkon a udržitelnost pro vozy SUV. O maximální přilnavost při zatáčení se stará vyztužovací pás...
Více informací

Letní -41%
K 127A Ventus S1 evo3 SUV

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní -41%

Hankook K127A Ventus S1 evo3 SUV je prémiová pneumatika pro vozy SUV / 4x4, představuje výkon a udržitelnost pro vozy SUV. O maximální přilnavost při zatáčení se stará vyztužovací pás s dvojí funkcí, který za všech podmínek zajišťuje rovnou kontaktní plochu. Stupňovité bloky ve vnější části dezénu: Počet vnějších stupňovitých bloků je optimalizován s ohledem na vysokou přilnavost při průjezdu zatáčkami za sucha, přispívají rovněž ke snížení hlučnosti pneumatiky na vozovce. Stupňovité bloky ve vnitřní části dezénu: Poskytují lepší odolnost vůči aquaplaningu a vyšší brzdný výkon za mokra díky tomu, že mají více vnitřních stupňů (bloků), které zajišťují prostor pro lepší odvod vody. Velmi tuhé vnější rameno: Došlo ke zvětšení vnějších bloků dezénu a ramenní oblasti pneumatiky, kde dochází ke koncentraci vysokého zatížení a tlaku při kontaktu s vozovkou při průjezdu zatáčkami. Zásluhou vyvážené konstrukce vnitřních a vnějších bloků došlo ke zlepšení ovladatelnosti za sucha o 6 %. Technologie leštění: Porovnání lesku pneumatiky a textury povrchu - Lesk: Přibližně 700 % - Drsnost povrchu: Přibližně 140 %.

Pneumatiky Hankook K127A Ventus S1 evo3 SUV jsou ztělesněním výkonu, bezpečnosti a komfortu. Oddělené zářezy na vnitřních dezénových blocích dokážou efektivně rozložit zatížení u vozů SUV. Konstrukce bočnice: Bočnice je navržena tak, aby zajišťovala ještě vyšší tuhost dezénových bloků, zlepšovala odvod tepla, proudění vzduchu a jízdní komfort. Záběrové drážky: Vnější záběrové drážky zajišťují dobrou přilnavost za mokra a zabraňují aquaplaningu na hladkých površích. Vyšší výkon na mokrých vozovkách a při průjezdu zatáčkami za deště, a to bez negativního vlivu na ovladatelnost za sucha.

HSSC (Highly Enriched Systhetic Silica Compound) je směs využívající novou technologii, při které se vysoce čistá a kvalitní směs siliky vulkanizuje při nízkých teplotách po dvakrát delší dobu než u běžných pneumatik. To umožní jednotlivým molekulám směsi mnohem lepší spojení, které se projeví stabilními jízdními vlastnostmi a vyšším kilometrovým výkonem. Pevnost pneumatiky Hankook K127A Ventus S1 evo3 SUV byla zvýšena tak, aby odpovídala vysokému počátečnímu výkonu a silám při akceleraci. Výztuha pásu pomocí vysokopevnostního ocelového lana: Díky použití vysokopevnostních pásů, které skvěle pohlcují vnější nárazy, došlo ke zvýšení odolnosti pneumatiky Hankook K127A Ventus S1 evo3 SUV i jízdního komfortu. Dvouvrstvá výztuha kostry pneumatiky Hankook K127A Ventus S1 evo3 SUV zajišťuje strukturální tuhost pneumatiky. Skládaná páska na hraně nárazníkového pásu, zajišťuje vyšší odolnost nárazníkového pásu. Zásluhou lepšího spojení mezi pneumatikou a ráfkem zůstane pneumatika Hankook K127A Ventus S1 evo3 SUV za všech okolností na ráfku, dokonce i při prudké akceleraci. Hankook Ventus S1 Evo3 K127 přináší sportovní manipulaci, vynikající brzdné vlastnosti na mokru a nízkou spotřebu paliva. Speciální konstrukce z aramidových vláken zajišťuje stálost profilu při jízdě ve velmi vysokých rychlostech a omezuje deformace bloků při změnách směru.

Hankook nabízí kvalitní pneumatiky se silným brzdným výkonem, hladkou manipulací, vysokou bezpečností a dokonalým jízdním komfortem. Nyní má výzkumná a vývojová centra v Koreji, USA, Německu, Číně a Japonsku. Pneumatiky Hankook vynikají především vysokými a vyváženými užitnými parametry danými soustavnou aplikací nejmodernějších poznatků z vlastní výzkumné a vývojové základny. Korejský výrobce Hankook je nyní desátým největším světovým výrobcem pneumatik. Výrobky jsou ekologicky šetrné a zabezpečují maximální zážitek z jízdy.. U nákladních pneumatik uživatelé oceňují zejména vysoké kilometrové výkony. Cílem Hankook je poskytnout bezpečný, příjemný a pohodlný jízdní zážitek. Hankook Tire je jeden z největších a nejrychleji rostoucích výrobců pneumatik pro osobní automobily, lehké nákladní vozy, 4x4 a SUV, nákladní automobily a autobusy. Hankook Tire vyvíjí špičkové technologie pro zvýšení zákaznické spokojenosti.

Nový EU štítek

EU
Hankook
265/35 R22 102Y
A
C
73 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

EU štítek

EU
A
C
73 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru