Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • SUV-univerzální
  • Prémiová kvalita

Hankook RF11 Dynapro AT2

Rozměry
Šířka
215
Profil
80
Průměr
R15
102T
FR

Vícecestné drážky pneumatiky Hankook RF11 Dynapro AT2 a lamely běhounu jsou uspořádány tak, aby zajišťovaly nejlepší možnou trakci v libovolném směru jízdy. Pneumatika Hankook RF11 Dynapro AT2 pro všechny terény,...
Více informací

Letní -34%
RF11 Dynapro AT2

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní -34%

Vícecestné drážky pneumatiky Hankook RF11 Dynapro AT2 a lamely běhounu jsou uspořádány tak, aby zajišťovaly nejlepší možnou trakci v libovolném směru jízdy. Pneumatika Hankook RF11 Dynapro AT2 pro všechny terény, všestranná pneumatika pro každý terén s vyváženými výkony. Běhounová směs s dlouhou životností Speciální složení prodlužuje životnost a zvyšuje odolnost vůči mechanickému poškození při jízdě v terénu. Uzamykatelné ramenní bloky Dva vystupující ramenní bloky spojené v jeden zajišťují dodatečný záběr v terénu. Pneumatika Hankook RF11 Dynapro AT2 představuje perfektní rovnováhu výkonu v terénu a na silnici. Vynikající trakce v terénu – Prvotřídní trakce a ovladatelnost v terénu i na sněhu.

Dynapro AT2 také označen jako RF11. Svedení dvou bočních ramen do jednoho postranního vyčnívajícího bloku zvyšuje terénní trakci. Delší životnost – S prodlouženou životností dojede dál. Více směrové lamely a drážky: Lomené drážky a lamely pro lepší trakci za všech podmínek. Širší dezén a optimalizovaná styčná plocha: Lepší rozložení sil zajišťuje rovnoměrnější opotřebení a delší životnost běhounu. Užijte si dlouhé cesty bez obtěžujícího hluku. Záběrové hrany bloků: Velký počet záběrových hran pro vynikající záběrové vlastnosti. Všestranná terénní trakce - Maximálně klidná a tichá jízda i přes agresivní design a dlouhá životnost běhounu.

Speciální směs zvyšuje počet najetých kilometrů a zvyšuje odolnost proti možným nástrahám na vozovce. Speciálně vyvinutý dezén umožňující perfektní rovnováhu mezi terénní trakcí a komfortní jízdou po vozovce. Tichá jízda – Agresivní dezén si při jízdě na silnici zachovává překvapivě nízkou míru hlučnosti. Systém spojovacích můstků Spojovací můstky mezi ramenními bloky snižují hlučnost a zvyšují komfort díky omezenému pohybu bloků. Aerodynamický tvar ramen Umožňuje proudění vzduchu a snižuje tak jízdní hluk. Přídavné zářezy v hranách blocích běhounu poskytují větší trakci a výkonnost na sněhu. Technologie vícestupňových bloků Eliminuje zvukové vlny vytvářející se při jízdě v drážkách. Širší běhoun pneumatiky zajišťuje rovnoměrnějšího rozložení napětí a tím je dosaženo delší životnosti běhounu a rovnoměrného opotřebení.

Nový EU štítek

EU
Hankook
215/80 R15 102T
D
D
72 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

EU štítek

EU
E
E
72 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru