Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • SUV-silniční
  • Doporučujeme
    Prémiová kvalita

Nexen N*Priz RH1

Rozměry
Šířka
215
Profil
70
Průměr
R16
100H

Vynikající handling a krátká brzdná dráha pneumatiky Nexen N Priz RH1 jsou dosaženy díky využití jedinečné pryskyřice v běhounu, která zvyšuje trakci lamel. Pneumatiky Nexen N Priz RH1 nabízí skvělou...
Více informací

Letní -42%
N*Priz RH1

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní -42%

Vynikající handling a krátká brzdná dráha pneumatiky Nexen N Priz RH1 jsou dosaženy díky využití jedinečné pryskyřice v běhounu, která zvyšuje trakci lamel. Pneumatiky Nexen N Priz RH1 nabízí skvělou přilnavost a atraktivní design. Dokonalý handling a krátká brzdná dráha na mokrém povrchu. Využitím vysoce kvalitních materiálů kombinuje pneumatika Nexen N Priz RH1 pohodlí a bezpečnost s klasickým stylem, výsledkem je pneumatika vyrobená z high-tech materiálů. Pneumatika Nexen N Priz RH1 uspokojí i vysoce náročné jezdce se sportovními požadavky. Díky technologiím použitým při její výrobě je pneumatika tichá. Pneumatiky Nexen N Priz RH1 mají zpevněné ramenní bloky, které jsou podstatné během zatáčení. Pneumatiky Nexen N Priz RH1 disponují pevnou kordovou vrstvou a silnými nárazníky pneumatiky. Pneumatiky Nexen N Priz RH1 mají velké množství drážek v blocích svého dezénu. Mohutná kostra s pevným středovým blokem pro zajištění stability současně poskytuje vylepšenou odezvu manévrování, zatímco široké vnější bloky udrží stopu i při předjíždění ve vysokých rychlostech a na mokrých površích. Lepší handling a přilnavost na dlážděných komunikacích, dlouhá životnost, zlepšená ochrana vůči aquaplaningu. Pneumatiky mají díky svému unikátnímu designu běhounu kratší brzdnou dráhu a zlepšenou akceleraci v různých podmínkách. Asymetrický profil a optimalizovaná stopa pneumatik Nexen N Priz RH1 zajišťují vynikající kontrolu nad jízdou a spolehlivou odezvu řízení. Pneumatika Nexen N Priz RH1 vyniká skvělou přilnavostí za mokra, čímž pomáhá předcházet aquaplanningu.

Pneumatika Nexen N Priz RH1 vyniká v přilnavosti, ovladatelnosti, komfortu a brzdění na suché i mokré vozovce. Pneumatiky Nexen N Priz RH1 skvěle přilnou k suché i mokré vozovce a zajistí vám kratší brzdnou dráhu. Nejdůležitější charakteristiky dynamické jízdy – brzdění a ovládání, jsou navíc podpořeny speciálním asymetrickým dezénem, který nejen rychle čistí stopu, ale zároveň optimalizuje rozložení tlaku a tuhosti bez ohledu na rychlost, tím nedochází k deformaci povrchu, ale naopak k zachování parametrů bezpečnosti a trvanlivosti. Design a asymetrický dezén pneumatik Nexen N Priz RH1 dodávají jedinečný vzhled. Konstrukce pneumatiky Nexen N Priz RH1 zaručuje odolnost a spolehlivost i v náročných podmínkách. Moderní sloučeniny s vysokým obsahem siliky zajišťují dlouhý kilometrový výkon a nízkou hlučnost. Výhody pneumatiky Nexen N Priz RH1: pevný středový blok – vylepšená odezva řízení a posílení stability, vylepšené jízdní a brzdné vlastnosti za mokra, pevný středový blok pro vysokou stabilitu a manévrování, pravidelné rozložení tlaku a tuhosti bez ohledu na rychlost pro zachování parametrů a trvanlivosti, vylepšená citlivost i zpětná vazba. Hustý lamelový systém zajišťuje maximální přilnavost, krátkou brzdnou dráhu a mimořádný záběr.

Nexen Tire Corporation je jedním korejských producentů pneumatik. Společnost byla založená v roce 1942. Pneumatiky patří do budgetového segmentu, kde je primárním kritériem cena a jsou určeny pro nižší a střední třídu vozů. Pneumatiky Nexen patří do skupiny levnějších, ale přesto kvalitních letních pneumatik, kde ekonomika provozu hraje významnou roli. Výrobce Nexen tak vychází vstříc majitelům vozů nižších tříd, kteří využívají svůj vůz pro běžné ježdění. I přesto jsou zachovány všechny nároky na bezpečnost provozu.

Nový EU štítek

EU
Nexen
215/70 R16 100H
C
B
70 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

EU štítek

EU
C
B
70 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru