Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • SUV-silniční
    Zesílená

Pirelli Cinturato All Season +

Rozměry
Šířka
215
Profil
55
Průměr
R18
99V
s-i,3PMSF

Směrový design vzorku pneumatiky Cinturato™ All Season Plus. Schopnost pokračovat v jízdě po defektu. Pro jakékoliv období, odolná vůči defektům. Zlepšené ovládání na suchých silnicích, kratší brzdná dráha. Soustřeďuje se...
Více informací

Letní -36%
Cinturato All Season +

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní -36%

Směrový design vzorku pneumatiky Cinturato™ All Season Plus. Schopnost pokračovat v jízdě po defektu. Pro jakékoliv období, odolná vůči defektům. Zlepšené ovládání na suchých silnicích, kratší brzdná dráha. Soustřeďuje se také na výrobu pneu pro luxusní automobily, pro něž je potřeba vysoký výkon a kvalita. Excelentní ovládání a efektivita při brzdění na mokru. Zvláštní důraz byl při vývoji kladen na výkon na sněhu a mokru, ve výsledku si tak řidič může s pneumatikami Cinturato™ All Season Plus užívat bezpečnou jízdu. Vyšší bezpečnost na zasněžených a mokrých vozovkách3D technologie lamel.

Pneumatika Cinturato™ All Season Plus je evolucí současné pneumatiky Cinturato™ All Season, jež přináší vyšší komfort pro řidiče pohybujících se převážně v městském prostředí, kteří hledají chytrá a inovativní řešení. Bezpečnost a vyšší komfort. Nová směs běhounu pneumatiky zlepšuje výkonnost jak v zimním, tak i letním období. Technologie Seal Inside™. Nyní s plusem Nová směs běhounu Inovativní proces kombinování přísad. Pirelli je pátým světovým největším výrobcem pneumatik. Pirelli vyrábí pneu, které jsou určeny pro různé typy automobilů: lehká nákladní vozidla, motocykly, kamiony, autobusy, zemědělské a stavební stroje.

EU štítek

EU
B
C
69 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)

Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Nahoru