Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • SUV-silniční
    Zesílená

Pirelli PZero Corsa

Rozměry
Šířka
325
Profil
35
Průměr
R22
114Y
L

P Zero Corsa Systém vychází z aktivit Pirelli ve světě Formule 1 a je vyrobena ze „závodní“ směsi pneumatik. Asymetrická pneumatika díky podélným žlábkům minimalizuje riziko aquaplaningu. Ideální pro použití...
Více informací

Letní -49%
PZero Corsa

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní -49%

P Zero Corsa Systém vychází z aktivit Pirelli ve světě Formule 1 a je vyrobena ze „závodní“ směsi pneumatik. Asymetrická pneumatika díky podélným žlábkům minimalizuje riziko aquaplaningu. Ideální pro použití na silnici/dráze.. Pneumatika Pirelli od začátku výráběná jako originální příslušenství pro supersporty. Kola těchto automobilu potřebují být jak funkční, tak i estetická. Jde o technologii, která je schopna snížit hluk ve vozidle díky zařízení pro pohlcování zvuku aplikovanému na vnitřní obvodovou stěnu pneumatiky, což významně snižuje akustickou hlučnost. Segment pneumatik Pirelli je charakterizován velmi širokou řadou produktů pokrývající všechny oblasti automobilu a veškeré požadavky zákazníků.

Komfortní jízda s PIRELLI NOISE CANCELING SYSTEM ™ (PNCS). Směrový dezén má za úkol přesnost při zatáčení a zlepšení ovládání. P Zero Corsa Systém kombinuje směrový dezén pneumatiky na přední nápravě s asymetrickým dezénem na zadní nápravě, případně lze asymetrický dezén použít na všechna čtyři kola vozidla. Pneumatika nepodporující žádné kompromisy, ale zaměřená na maximální výkon. Více než stoletá zkušenost s technologiemi výroby pneumatik přivedla Pirelli ke kombinaci maximálního stupně bezpečnosti, ovládání, jednotnosti a pohodlí ve svých produktech. Řada pneumatik pro tuto oblast odráží potřeby různých spotřebních oblastí. Vytvořena na základě zkušeností Pirelli ze světa automobilových závodů. Jejich základní očekávání se odlišují v podmínkách výkonu, pohodlí, ovladatelnosti, bezpečnosti, řízení na vozovce, přilnavosti a trakci v závislosti na typu buď silnice nebo terénu, kde jsou používány. Častý vítěz nezávislých evropských testů.

Téměř závodní pneumatiky umožňují dosažení extrémní přesnosti řízení a zatáčení a nejlepší úrovně brzdění a trakce. Extrémní přilnavost při maximální trakci a přesné ovládání. Vyvinutá směs materiálů pro váhu, pevnost a bezpečnost. Nová P ZERO ™ Corsa je pneumatika, která přináší to nejlepší z techniky motorsportu jak na silnici, tak na trati. Perfektní pneumatika pro silná super auta a závodní nadšení. Vyvinutá ve spolupráci s předními výrobci vozidel ve vysoce výkonném sektoru, je perfektní na všech silnicích. Závodní směs pryže. Provedení pro osobní vozidla, dodávky, SUV a nákladní vozidla jsou samozřejmostí. Také v provedení RUN FLAT. 305/30ZR19 (102Y) XL CORSAa (RO2). Koncept systému PZero Corsa: - PZero Corsa Asimmetrico na všech kolech, nebo - PZero Corsa Direzionale na přední nápravě a PZero Corsa Asimmetrico na zadní nápravě.

Nový EU štítek

EU
Pirelli
325/35 R22 114Y
B
D
70 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

EU štítek

EU
B
E
70 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru