Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • SUV-silniční
  • Super kvalita/výkon

Sailun Terramax CVR

Rozměry
Šířka
235
Profil
60
Průměr
R18
103V

Pneumatika TERRAMAX CVR zajišťuje vynikající úroveň výkonu. TERRAMAX CVR je celoroční pneumatika speciálně vyvinutá pro SUV a crossovery. Kratší brzdná dráha, zatáčení a odezva řízení pneumatik Sailun Terramax CVR díky...
Více informací

Letní -30%
Terramax CVR

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní -30%

Pneumatika TERRAMAX CVR zajišťuje vynikající úroveň výkonu. TERRAMAX CVR je celoroční pneumatika speciálně vyvinutá pro SUV a crossovery. Kratší brzdná dráha, zatáčení a odezva řízení pneumatik Sailun Terramax CVR díky vynikajícím vlastnostem uchopení pneumatiky. Design drážek pneumatiky Sailun Terramax CVR: Čtyři hlavní drážky a malé postupně se vinuté boční drážky snižují valivý odpor a účinně odvádějí vodu pro lepší odolnost proti hydroplánování. Dlouhotrvající design pneumatiky Sailun Terramax CVR zajišťující vynikající poměr ceny a kvality ve spojení se sníženou spotřebou paliva. Fantastický celkový jízdní výkon díky snížené hladině hluku v pneumatikách.

Design dezénu: Design dezénu pneumatik Sailun Terramax CVR nabízí větší jízdní komfort a snižuje emise hluku. Hladká a tichá jízda pro pohodlnější zážitek z jízdy. Odolný a dlouhotrvající design pneumatik Sailun Terramax CVR, vhodné pro použití v terénu. Velké ramenní bloky: Velké ramenní bloky pneumatiky Sailun Terramax CVR a středová žebra zajišťují odezvu a stabilitu při vysoké rychlosti. Systém CVR poskytuje výjimečné ovládání a stabilitu dnešních crossoverů, aniž by to zhoršovalo jízdní komfort. Vynikající ovladatelnost a stabilní jízda, zejména při vysokých rychlostech. Špičkový všestranný výkon pneumatik Sailun Terramax CVR na mokré i suché vozovce.

Společnost pro značku pneumatik Sailun od začátku spojila technické zkušenosti s inovativním výzkumem a vývojem s cílem navrhnout a vyrobit pneumatiky světové třídy pro všechny typy vozidel. Výrobce Sailun je třetím největším výrobcem pneumatik v Číně. Prodává je ve více než 50 zemích po celém světě. Pneumatiky Sailun vytvořily záviděníhodnou pověst po celém světě jako výrobce a dodavatel kvalitních pneumatik s vysokou přidanou hodnotou. Sailun dokáže vyrobit 41,6 milionů pneumatik ročně, z toho 7,3 milionů pneumatik pro osobní automobily. Značka Sailun byla založena v roce 2002 v oblasti hospodářského a technologického rozvoje v Qingdao v Číně. Společnost Sailun, která pokrývá celou řadu aplikací, vyrábí pneumatiky pro všechny typy každodenního používání.

Nový EU štítek

EU
Sailun
235/60 R18 103V
D
C
71 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

EU štítek

EU
C
C
71 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru