Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • SUV-silniční
    Zesílená

Vredestein Ultrac Satin

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
225
Profil
60
Průměr
R18
104W

Asymetrický profil a optimalizovaná stopa pneumatik Vredestein Ultrac Satin zajišťují vynikající kontrolu nad jízdou a spolehlivou odezvu řízení. Asymetrický profil a pokročilá oválná stopa. Optimalizovaná geometrie pneumatiky Vredestein Ultrac Satin,...
Více informací

Letní -32%
Ultrac Satin

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní -32%

Asymetrický profil a optimalizovaná stopa pneumatik Vredestein Ultrac Satin zajišťují vynikající kontrolu nad jízdou a spolehlivou odezvu řízení. Asymetrický profil a pokročilá oválná stopa. Optimalizovaná geometrie pneumatiky Vredestein Ultrac Satin, 5 vysoce energeticky úsporných úprav využité směsi. Vredestein Ultrac Satin je letní pneumatika, která se vyznačuje zbrusu novou konstrukcí a směsí. Unikátní design a sportovní vzhled.. Pět vysoce energeticky účinných zlepšení směsi běhounu, základny běhounu, bočnice, kostry a pásu ráfku a také optimalizovaná geometrie pneumatik snižují ztráty na energii o 16 %, což zaručuje nízký valivý odpor (a tím i nižší spotřebu paliva), aniž by došlo ke snížení přilnavosti na mokré vozovce. Pryskyřice zvyšující trakci běhounu pneumatiky Vredestein Ultrac Satin. Nízký valivý odpor (štítek B) pro sníženou spotřebu paliva. Při výrobě pneumatik Vredestein Ultrac Satin se pozornost zaměřovala zejména na bezpečnost a pohodlí. Optimální ovládání a spolehlivá reakce řízení. Dokonalý handling a krátká brzdná dráha na mokrém povrchu. Vynikající handling a krátká brzdná dráha pneumatiky Vredestein Ultrac Satin jsou dosaženy díky využití jedinečné pryskyřice v běhounu, která zvyšuje trakci a lamel ve tvaru písmene "Z".

Holandský producent pneumatik Vredestein ve spojení s italským designérským studiem Giugiaro Design navrhuje a produkuje pneumatiky prioritně stavěné pro sportovní vozidla, osobní automobily, jízdní kola a motocykly. Speciálně navržené série se zaměřují na zemědělské a průmyslové stroje. Emile Louis Constant Schiff se v roce 1908 postaral o založení gumárenského podniku v Nizozemsku. I přes ne vždy příznivému vývoji událostí společnost Vredestein Tire BV dokázala vstát i doslova z popela a přežila do současnosti. Spolupráce s italským designérským studiem Giugiaro Design navázána v roce 1990 posunula brand opět mílovými kroky vpřed. Do vývoje, marketingu a prodeje investuje značka Vredestein značné úsilí i prostředky, díky čemuž si excelentní vlastnosti jejich pneumatik lze užívat i vy.

EU štítek

EU
A
B
70 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)

Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Nahoru