Vážení zákazníci, vlivem sezónního vytížení může u našich dopravců docházet ke zpoždění dodání Vaší objednávky. Prosíme Vás o shovívavost a pochopení. Děkujeme.

Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Enduro

Mitas Enduro Trail XT+ Dakar

Rozměry
Šířka
170
Profil
60
Průměr
B17
72T
TL/TT,R,2x žlutý pruh
Konstrukce: Bias

Pneumatiky Mitas Enduro Trail XT+ Dakar používají speciální Ultra Heavy Duty směs navrženou pro maximální odolnost a až o 20 procent delší kilometrový nájezd oproti standardní verzi. Díky zesílené kostře...
Více informací

Enduro Trail XT+ Dakar

Pneumatiky Mitas Enduro Trail XT+ Dakar používají speciální Ultra Heavy Duty směs navrženou pro maximální odolnost a až o 20 procent delší kilometrový nájezd oproti standardní verzi. Díky zesílené kostře jsou pneumatiky téměř neprůstřelné. Pneumatiky Mitas Enduro Trail XT+ Dakar jsou určeny pro jezdce, kteří chtějí jet kamkoliv a nebojí se zvládnout i nejtěžší a nejnáročnější terénní trasy. Poskytují impozantní výkon na blátivých stezkách a drsných štěrkových cestách, přitom však zvládají i jízdu po asfaltu a rychlých dálnicích, takže se s nimi dostanete i na ty nejtěžší a vzdálené traily. Zadní pneumatika Enduro Trail XT+ má extrémně agresivní podélný vzorek ve tvaru lopatek, podobný známé pneumatikě E-09, s plochým profilem a průměrnou hloubkou běhounu 13,2 mm. Přední pneumatika Enduro Trail XT+ používá stejný vzorek jako model E-13 s hloubkou vzorku 12 mm a může být použita jako přední pneumatika pro jakýkoli set Enduro Trail. Standardní verze Enduro Trail XT+ používá Heavy Duty směs a je navržena tak, aby poskytovala nejlepší univerzální výkon na jakémkoliv povrchu za sucha i mokra, aniž by byla obětována pohodlí, odolnost, ovladatelnost a stabilita. Pneumatiky Mitas Enduro Trail XT+ jsou klasifikovány jako M+S, s doporučeným maximálním použitím 20 procent jízdy na silnici, a jsou určeny pro všestranný výkon a jistotu na všech typech štěrkových povrchů, zejména na náročných off-road trasách. Velmi agresivní podélný vzorek lopatkových bloků zajišťuje výbornou přilnavost na měkkém, blátivém i tvrdém kamenitém terénu s minimálním kompromisem výkonu na asfaltu. Pneumatiky Mitas Enduro Trail XT+ jsou doporučovány pro dvousměrové adventure touring motocykly v konfiguracích Rally, kde je požadován vysoký výkon a odolnost v náročných podmínkách.

MITAS se zabývá výrobou plášťů pro zemědělské, mimosilniční a stavební stroje, pro motocykly, vysokozdvižné vozíky, pro lehké nákladní automobily a některá letadla. Mitas je tradiční český výrobce (převzal výrobu motocyklových, nákladních a traktorových plášťů od Barumu). Společnost Mitas a.s. z koncernu Trelleborg Group je český výrobce mimosilničních (zemědělských, industriálních, motocyklových) pneumatik. Historie pneumatik Mitas sahá až do třicátých let minulého století, kdy se nejprve v Praze a poté i ve Zlíně začaly vyrábět pneumatiky. Dnes Mitas vlastní tři výrobní závody pneumatik v České Republice, jeden v Srbsku a jeden USA v Charles City ve státě Iowa. Vedle těchto výrobních závodů je Mitas zastoupen ve 14 zemích prostřednictvím svých zahraničních poboček a má vlastní globální prodejní a distribuční síť. Vyrábí a distribuuje pneumatiky pod dvěma značkami: Mitas a Cultor. Společnost MITAS a.s. s ročním obratem 450 mil. eur (r. 2012), je jedním z předních evropských výrobců zemědělských pneumatik a pneumatik pro těžkou stavební techniku. Pneumatiky Mitas nesou značku české kvality. S moto pneumatikami Mitas si můžete být jisti, že kupujete prověřenou evropskou kvalitu. Každá směs je pneumatik Mitas vyvinuta s ohledem na své nejčastější využití. Při vývoji pneumatik firma Mitas spolupracuje s mnoha motorkáři = vítězství v mnoha moto disciplínách, ať už na asfaltu nebo mimo něj. Továrna Mitas vznikla již v roce 1933 jako dceřiná společnost Michelinu, odkud ve spojení s výrobcem obručí pochází i název (Mitas = MIchelin + VeriTAS). Mitas patří k nejmodernějším a nejvýznamnějším producentům motocyklových pneumatik v Evropě, to se samozřejmě daří i díky moderní výrobě a technologiím: Ať už je to na vnější prostředí reagující konstrukce, nebo drážky odvádějící vodu a aktivně přispívající k větší bezpečnosti.

Nahoru