Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Řízená

Continental HSR

Rozměry
Šířka
13
Profil
-
Průměr
R22.5
154/150L
TL, Náprava:S

Maximální životnost pneumatik Continental HSR díky přizpůsobené geometrii běhounu. Vynikající handling a krátká brzdná dráha pneumatiky Continental HSR jsou dosaženy díky využití jedinečné pryskyřice v běhounu, která zvyšuje trakci lamel....
Více informací

HSR

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Maximální životnost pneumatik Continental HSR díky přizpůsobené geometrii běhounu. Vynikající handling a krátká brzdná dráha pneumatiky Continental HSR jsou dosaženy díky využití jedinečné pryskyřice v běhounu, která zvyšuje trakci lamel. Moderní sloučeniny s vysokým obsahem siliky zajišťují dlouhý kilometrový výkon a nízkou hlučnost. Přesná ovladatelnost pneumatik Continental HSR díky zdokonalenému dezénu a maximální přilnavost za mokra s minimálním opotřebením díky inovativní směsi běhounu pro řízené nápravy, snížený valivý odpor pro lepší úsporu paliva. Pneumatika Continental HSR vyniká v přilnavosti, ovladatelnosti, komfortu a brzdění na suché i mokré vozovce, profesionál v oblasti úspory paliva. Rovnoměrný vzorek opotřebení za všech podmínek zatížení díky optimalizovanému tvaru, který zajišťuje vyvážené rozložení tlaku v kontaktní ploše pneumatiky Continental HSR s vozovkou. Dokonalý handling a krátká brzdná dráha na mokrém povrchu. Pneumatiky Continental HSR mají velké množství drážek v blocích svého dezénu. Hustý lamelový systém zajišťuje maximální přilnavost, krátkou brzdnou dráhu a mimořádný záběr. Výhody pneumatiky Continental HSR: pevný středový blok – vylepšená odezva řízení a posílení stability, vylepšené jízdní a brzdné vlastnosti za mokra, pevný středový blok pro vysokou stabilitu a manévrování, pravidelné rozložení tlaku a tuhosti bez ohledu na rychlost pro zachování parametrů a trvanlivosti, vylepšená citlivost i zpětná vazba. Pneumatiky Continental HSR mají zpevněné ramenní bloky, které jsou podstatné během zatáčení. Pneumatika Continental HSR vyniká skvělou přilnavostí za mokra, čímž pomáhá předcházet aquaplanningu. Využitím vysoce kvalitních materiálů kombinuje pneumatika Continental HSR pohodlí a bezpečnost s klasickým stylem, výsledkem je pneumatika vyrobená z high-tech materiálů. Asymetrický profil a optimalizovaná stopa pneumatik Continental HSR zajišťují vynikající kontrolu nad jízdou a spolehlivou odezvu řízení. Díky technologiím použitým při její výrobě je pneumatika tichá. Pneumatiky mají díky svému unikátnímu designu běhounu kratší brzdnou dráhu a zlepšenou akceleraci v různých podmínkách. Pneumatiky Continental HSR disponují pevnou kordovou vrstvou a silnými nárazníky pneumatiky. Lepší handling a přilnavost na dlážděných komunikacích, dlouhá životnost, zlepšená ochrana vůči aquaplaningu. Konstrukce pneumatiky Continental HSR zaručuje odolnost a spolehlivost i v náročných podmínkách.

Nevyrábí pouze pneumatiky Continental, ale pod koncern spadají i značky jako je Barum, General Tire, Uniroyal, Dunlop, Matador atd. Co se týče pneumatik, tato společnost v mnoha ohledem udávala směr a zajistila si výhradní postavení na trhu. Vyznačují se vysokou kvalitou, ale i cenou. V roce 1934 si nechala patentovat bezdušovou pneumatiku. Společnost Continental byla založena již v roce 1871 v Hanoveru, tehdy se společnost zaměřovala na výrobu tlumičů pro podkovy a také celogumové obruče pro povozy, později vyráběla pneumatiky na kola a v této výrobě byla první na světě. Patří k předním dodavatelům automobilového průmyslu, podílela se třeba na projektech Formule 1. V současné době je společnost Continental druhým největším výrobcem pneumatik na celém světě, zaměstnává kolem 150 000 lidí. Pneumatiky Continental se řadí bezpochyby k nejbezpečnějším pneumatikám. Společnost Continental se snaží neustále pneumatiky inovovat, jde s dobou a své výrobky zdokonaluje dle nejnovějších trendů. V řadě testů pneumatik figurují pneumatiky Continental na předních místech. Oproti konkurenci jsou tyto pneu cenově náročnější, avšak kvalita je nespočetně vyšší. Jako první přišel Continental s výrobou zimních pneumatik na nákladní automobily. Většinou se setkáme s kladnými ohlasy od těch, kteří s pneu Continental mají zkušenosti. Od svého založení v roce 1871, Continental pracuje na jednom cíli: Zajišťovat bezpečnost na silnicích bez kompromisů, s komfortem a potěšením. Od první pneumatiky na světe se vzorkem běhounu až po vizionářskou Conti.eContact a inovace v automotivní bezpečnosti – více než 140 let, neustále rozvíjíme naše zkušenosti v mobilitě, dopravě a procesech.

EU štítek

EU
C
D
70 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Certifikát
Nahoru