Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Vlečená

Continental HTW2 Scandinavia

Rozměry
Šířka
445
Profil
45
Průměr
R19.5
160J
M+S, TL, Náprava:T

Pro vynikající přilnavost a kilometrový výkon - Široká a otevřená ramenní žebra pro optimální směrovou stabilitu. Dezén žeber s vysokým počtem bočních drážek a lamel. Směs pro optimální přilnavost. Dvoufázový...
Více informací

-23%
HTW2 Scandinavia

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

-23%

Pro vynikající přilnavost a kilometrový výkon - Široká a otevřená ramenní žebra pro optimální směrovou stabilitu. Dezén žeber s vysokým počtem bočních drážek a lamel. Směs pro optimální přilnavost. Dvoufázový dezén běhounu: Po opotřebení zimního dezénu zůstává přívěsná pneumatika s menším počtem lamel a vynikající spotřebou paliva. Přilnavost. Přilnavost. Bezpečnost. Hlubší a vyšší hustota příčných drážek a lamel pro lepší přilnavost po celou dobu životnosti (ve srovnání s předchůdcem). Upravený počet a rozložení záběrových hran a otevřených ramen pro dobrou přilnavost a vysokou odolnost. Optimalizovaná směs běhounu. Počet ujetých kilometrů - větší objem běhounu (ve srovnání s předchůdcem). Ramenní blokové vazby pro odolnější běhoun. Dvoufázový běhoun pro celoroční použití u pneumatik HSW 2 SCANDINAVIA a HTW 2 SCANDINAVIA. Protektorovatelnost - Ocelová kordová řetězová vložka a vnitřní vložka udržující vzduch pro udržitelnou hodnotu pláště. Trojúhelníkový pás navržený také pro vynikající trakci v zimních podmínkách. Plášť Premium Goods se zárukou C2. Úspora paliva - Zvýšená tuhost dezénu pneumatiky snižující deformace, a tím i valivý odpor. Menší energetické ztráty díky optimalizované stopě. Dobře vyvážený poměr šířky pásu k šířce běhounu pro zlepšení deformace v oblasti běhounu pro lepší valivý odpor. Vnitřní vložka Air-Keep pro udržení správného tlaku vzduchu po delší dobu. Přilnavost na mokré vozovce - hodnocení přilnavosti na mokré vozovce udává, jak dobře si pneumatika povede za mokra, přičemž výkonnost je odstupňována od třídy A až po třídu E. Vysoká známka znamená krátkou brzdnou dráhu na mokré vozovce. Úspora paliva - Snížený valivý odpor šetří palivo a snižuje emise CO2. Pneumatiky třídy A mají nejlepší palivovou účinnost, přičemž spotřeba paliva se zvyšuje s každou další třídou až po třídu E. Hladina hluku - Jedná se o vnější valivý hluk, který pneumatika vytváří, měřený v decibelech. Na štítku je uvedena úroveň hluku hodnocená podle tříd od A do C.

Moderní sloučeniny s vysokým obsahem siliky zajišťují dlouhý kilometrový výkon a nízkou hlučnost. Pneumatiky mají díky svému unikátnímu designu běhounu kratší brzdnou dráhu a zlepšenou akceleraci v různých podmínkách. Výhody pneumatiky: pevný středový blok – vylepšená odezva řízení a posílení stability, vylepšené jízdní a brzdné vlastnosti za mokra, pevný středový blok pro vysokou stabilitu a manévrování, pravidelné rozložení tlaku a tuhosti bez ohledu na rychlost pro zachování parametrů a trvanlivosti, vylepšená citlivost i zpětná vazba. Dokonalý handling a krátká brzdná dráha na mokrém povrchu. Pneumatiky Continental HTW2 Scandinavia mají velké množství drážek v blocích svého dezénu. Pneumatiky Continental HTW2 Scandinavia mají zpevněné ramenní bloky, které jsou podstatné během zatáčení. Pneumatiky Continental HTW2 Scandinavia disponují pevnou kordovou vrstvou a silnými nárazníky pneumatiky. Přesná ovladatelnost pneumatik Continental HTW2 Scandinavia díky zdokonalenému dezénu a maximální přilnavost za mokra s minimálním opotřebením díky inovativní směsi běhounu pro řízené nápravy, snížený valivý odpor pro lepší úsporu paliva.. Díky technologiím použitým při její výrobě je pneumatika tichá. Rovnoměrný vzorek opotřebení za všech podmínek zatížení díky optimalizovanému tvaru, který zajišťuje vyvážené rozložení tlaku v kontaktní ploše pneumatiky Continental HTW2 Scandinavia s vozovkou. Konstrukce pneumatiky Continental HTW2 Scandinavia zaručuje odolnost a spolehlivost i v náročných podmínkách. Vynikající handling a krátká brzdná dráha pneumatiky Continental HTW2 Scandinavia jsou dosaženy díky využití jedinečné pryskyřice v běhounu, která zvyšuje trakci lamel. Pneumatika Continental HTW2 Scandinavia vyniká v přilnavosti, ovladatelnosti, komfortu a brzdění na suché i mokré vozovce, profesionál v oblasti úspory paliva. Lepší handling a přilnavost na dlážděných komunikacích, dlouhá životnost, zlepšená ochrana vůči aquaplaningu. Využitím vysoce kvalitních materiálů kombinuje pneumatika Continental HTW2 Scandinavia pohodlí a bezpečnost s klasickým stylem, výsledkem je pneumatika vyrobená z high-tech materiálů. Hustý lamelový systém zajišťuje maximální přilnavost, krátkou brzdnou dráhu a mimořádný záběr. Pneumatika Continental HTW2 Scandinavia vyniká skvělou přilnavostí za mokra, čímž pomáhá předcházet aquaplanningu. Asymetrický profil a optimalizovaná stopa pneumatik Continental HTW2 Scandinavia zajišťují vynikající kontrolu nad jízdou a spolehlivou odezvu řízení. Maximální životnost pneumatik Continental HTW2 Scandinavia díky přizpůsobené geometrii běhounu.

Nevyrábí pouze pneumatiky Continental, ale pod koncern spadají i značky jako je Barum, General Tire, Uniroyal, Dunlop, Matador atd. Co se týče pneumatik, tato společnost v mnoha ohledem udávala směr a zajistila si výhradní postavení na trhu. Vyznačují se vysokou kvalitou, ale i cenou. V roce 1934 si nechala patentovat bezdušovou pneumatiku. Společnost Continental byla založena již v roce 1871 v Hanoveru, tehdy se společnost zaměřovala na výrobu tlumičů pro podkovy a také celogumové obruče pro povozy, později vyráběla pneumatiky na kola a v této výrobě byla první na světě. Patří k předním dodavatelům automobilového průmyslu, podílela se třeba na projektech Formule 1. V současné době je společnost Continental druhým největším výrobcem pneumatik na celém světě, zaměstnává kolem 150 000 lidí. Pneumatiky Continental se řadí bezpochyby k nejbezpečnějším pneumatikám. Společnost Continental se snaží neustále pneumatiky inovovat, jde s dobou a své výrobky zdokonaluje dle nejnovějších trendů. V řadě testů pneumatik figurují pneumatiky Continental na předních místech. Oproti konkurenci jsou tyto pneu cenově náročnější, avšak kvalita je nespočetně vyšší. Jako první přišel Continental s výrobou zimních pneumatik na nákladní automobily. Většinou se setkáme s kladnými ohlasy od těch, kteří s pneu Continental mají zkušenosti. Od svého založení v roce 1871, Continental pracuje na jednom cíli: Zajišťovat bezpečnost na silnicích bez kompromisů, s komfortem a potěšením. Od první pneumatiky na světe se vzorkem běhounu až po vizionářskou Conti.eContact a inovace v automotivní bezpečnosti – více než 140 let, neustále rozvíjíme naše zkušenosti v mobilitě, dopravě a procesech.

EU štítek

EU
C
C
73 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Certifikát
Nahoru