Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Řízená

Continental LSR1

Rozměry
Šířka
10
Profil
-
Průměr
R17.5
134/132L
TL, Náprava:S

Pneumatika Continental LSR1 Doporučena zejména pro hnané a řídící nápravy. Nákladní pneumatiky Continental LSR pro nákladní vozidla disponují velkým množstvím jemně zvlněných lamel, které garantují dobrý záběr i na mokré...
Více informací

-18%
LSR1

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

-18%

Pneumatika Continental LSR1 Doporučena zejména pro hnané a řídící nápravy. Nákladní pneumatiky Continental LSR pro nákladní vozidla disponují velkým množstvím jemně zvlněných lamel, které garantují dobrý záběr i na mokré vozovce. Nákladní pneu Continental LSR oslní maximálním kilometrovým výkonem a nízkými náklady na kilometr. Pneumatiky mají kompaktní univerzální rameno, které zajišťuje překvapivou odolnost pneu. Široký dezén nákladní pneumatiky redukuje opotřebení a zvyšuje průměrnou životnost pneu. Asymetrický profil a optimalizovaná stopa pneumatik Continental LSR1 zajišťují vynikající kontrolu nad jízdou a spolehlivou odezvu řízení. Lepší handling a přilnavost na dlážděných komunikacích, dlouhá životnost, zlepšená ochrana vůči aquaplaningu. Výhody pneumatiky: pevný středový blok – vylepšená odezva řízení a posílení stability, vylepšené jízdní a brzdné vlastnosti za mokra, pevný středový blok pro vysokou stabilitu a manévrování, pravidelné rozložení tlaku a tuhosti bez ohledu na rychlost pro zachování parametrů a trvanlivosti, vylepšená citlivost i zpětná vazba. Moderní sloučeniny s vysokým obsahem siliky zajišťují dlouhý kilometrový výkon a nízkou hlučnost. Díky technologiím použitým při její výrobě je pneumatika tichá. Konstrukce pneumatiky Continental LSR1 zaručuje odolnost a spolehlivost i v náročných podmínkách. Hustý lamelový systém zajišťuje maximální přilnavost, krátkou brzdnou dráhu a mimořádný záběr. Pneumatiky Continental LSR1 mají zpevněné ramenní bloky, které jsou podstatné během zatáčení. Rovnoměrný vzorek opotřebení za všech podmínek zatížení díky optimalizovanému tvaru, který zajišťuje vyvážené rozložení tlaku v kontaktní ploše pneumatiky Continental LSR1 s vozovkou. Maximální životnost pneumatik Continental LSR1 díky přizpůsobené geometrii běhounu. Pneumatiky mají díky svému unikátnímu designu běhounu kratší brzdnou dráhu a zlepšenou akceleraci v různých podmínkách. Využitím vysoce kvalitních materiálů kombinuje pneumatika Continental LSR1 pohodlí a bezpečnost s klasickým stylem, výsledkem je pneumatika vyrobená z high-tech materiálů. Přesná ovladatelnost pneumatik Continental LSR1 díky zdokonalenému dezénu a maximální přilnavost za mokra s minimálním opotřebením díky inovativní směsi běhounu pro řízené nápravy, snížený valivý odpor pro lepší úsporu paliva. Pneumatika Continental LSR1 vyniká skvělou přilnavostí za mokra, čímž pomáhá předcházet aquaplanningu. Pneumatiky Continental LSR1 disponují pevnou kordovou vrstvou a silnými nárazníky pneumatiky. Dokonalý handling a krátká brzdná dráha na mokrém povrchu. Vynikající handling a krátká brzdná dráha pneumatiky Continental LSR1 jsou dosaženy díky využití jedinečné pryskyřice v běhounu, která zvyšuje trakci lamel. Pneumatika Continental LSR1 vyniká v přilnavosti, ovladatelnosti, komfortu a brzdění na suché i mokré vozovce, profesionál v oblasti úspory paliva. Pneumatiky Continental LSR1 mají velké množství drážek v blocích svého dezénu.

Nevyrábí pouze pneumatiky Continental, ale pod koncern spadají i značky jako je Barum, General Tire, Uniroyal, Dunlop, Matador atd. Co se týče pneumatik, tato společnost v mnoha ohledem udávala směr a zajistila si výhradní postavení na trhu. Vyznačují se vysokou kvalitou, ale i cenou. V roce 1934 si nechala patentovat bezdušovou pneumatiku. Společnost Continental byla založena již v roce 1871 v Hanoveru, tehdy se společnost zaměřovala na výrobu tlumičů pro podkovy a také celogumové obruče pro povozy, později vyráběla pneumatiky na kola a v této výrobě byla první na světě. Patří k předním dodavatelům automobilového průmyslu, podílela se třeba na projektech Formule 1. V současné době je společnost Continental druhým největším výrobcem pneumatik na celém světě, zaměstnává kolem 150 000 lidí. Pneumatiky Continental se řadí bezpochyby k nejbezpečnějším pneumatikám. Společnost Continental se snaží neustále pneumatiky inovovat, jde s dobou a své výrobky zdokonaluje dle nejnovějších trendů. V řadě testů pneumatik figurují pneumatiky Continental na předních místech. Oproti konkurenci jsou tyto pneu cenově náročnější, avšak kvalita je nespočetně vyšší. Jako první přišel Continental s výrobou zimních pneumatik na nákladní automobily. Většinou se setkáme s kladnými ohlasy od těch, kteří s pneu Continental mají zkušenosti. Od svého založení v roce 1871, Continental pracuje na jednom cíli: Zajišťovat bezpečnost na silnicích bez kompromisů, s komfortem a potěšením. Od první pneumatiky na světe se vzorkem běhounu až po vizionářskou Conti.eContact a inovace v automotivní bezpečnosti – více než 140 let, neustále rozvíjíme naše zkušenosti v mobilitě, dopravě a procesech.

EU štítek

EU
B
D
70 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Certifikát
Nahoru