Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Vodící (řízená)/Všechny
  • Prémiová kvalita

Hankook AM15+

Rozměry
Šířka
385
Profil
65
Průměr
R22.5
160K
M+S

Pomocí odolné směsi pneu Hankook AM15+ je možné použití na vícenápravových přívěsech nebo návěsech na středních tratích. Stejně jako pneumatiky Hankook AM15 se i Hankook AM15+ vyznačují vysokým kilometrovým výkonem...
Více informací

-21%
AM15+

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

-21%

Pomocí odolné směsi pneu Hankook AM15+ je možné použití na vícenápravových přívěsech nebo návěsech na středních tratích. Stejně jako pneumatiky Hankook AM15 se i Hankook AM15+ vyznačují vysokým kilometrovým výkonem a maximální hospodárností. Nákladní pneumatika Hankook AM15+ vhodná pro řízené (vodící, hnané) nápravy, přívěsy i návěsy. Nákladní pneu Hankook AM15+ pro smíšený silniční a terénní (stavební) provoz, krátké a střední vzdálenosti.. Vynikající odtok vody, vynikající výkon během brzdění a jízdy. Kvalitní robustní pneumatika Hankook AM15+ určená pro všechny nápravy nákladních automobilů na staveniště. Dokonalejší trvanlivost kostry díky pryžové směsi generující nízkou míru tepla. Větší šířka ramene slouží k zlepšení tuhosti v úseku ramene. Aplikovaný tvar kontaktní plochy běhounu pro prevenci nepravidelného opotřebování.

Optimalizované umístění zářezů pneumatiky Hankook AM15+ slouží k minimalizaci nepravidelného opotřebování oděrem. Zdokonalená patice zvyšuje vyrovnání středu a tuhost bloků žebra, umístěného na rameni. Extra široké bloky běhounu a hluboké drážky umožňují velmi vysoký počet ujetých kilometrů. U nákladní pneumatiky Hankook AM15+ uživatelé oceňují zejména vysoké kilometrové výkony. Pneumatika Hankook AM15+ je vyrobená pro návěsová a přívěsová vozidla s označením on/off, ideální pro korbové sklápěčky. Pneumatiku Hankook AM15+ je možné použít na jakoukoli nápravu pro provoz na silnicích i nezpevněných komunikacích (město/stavba).

EU štítek

EU
C
C
74 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)

Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Nahoru