Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Vodící (řízená)/Všechny
  • Prémiová kvalita

Hankook AU04+

Rozměry
Šířka
315
Profil
60
Průměr
R22.5
152J
M+S 3PMSF

Celoroční dodávková a autobusová pneumatika Hankook AU04+. Skvěle přilne k suché i mokré vozovce a zajistí vám kratší brzdnou dráhu. Vvšechny tři modely pneumatik pro autobusy v městské hromadné dopravě...
Více informací

-23%
AU04+

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

-23%

Celoroční dodávková a autobusová pneumatika Hankook AU04+. Skvěle přilne k suché i mokré vozovce a zajistí vám kratší brzdnou dráhu. Vvšechny tři modely pneumatik pro autobusy v městské hromadné dopravě vykazují pozoruhodně krátkou brzdnou vzdálenost. Hluboké indikátory opotřebení v bočnici pneumatiky SmartCity AU04+ usnadňují detekci technického stavu pneumatiky a v důsledku toho slouží jako prevence před časově provozním opotřebením. Stejně jako pro AU03+ jsou pro pneumatiku AU04+ typické zesílené bočnice, poskytující pneumatice ochranu před poškozením v důsledku zasekávání kamenů.

Pneumatika pro autobusy v městské hromadné dopravě Hankook AU04+ umožňuje dosažení přesvědčivě efektivní spotřeby paliva a maximální odolnosti proti opotřebení. Kvalitní pneumatiky Hankook AU04+ za dobrou cenu. Provoz v městské hromadné dopravě s nekonečným počtem rozjezdů a zastávek představuje pro autobusové pneumatiky intenzivní a nestejnoměrné zatížení, „Z tohoto důvodu výrobce Hankook upravil šířku ramen a samotný dezén pneumatiky SmartCity AU04+. Díky šířce ramen zaručuje rovnoměrnější opotřebení. Dobré jízdné vlastnosti pneumatik a nízká hlučnost. Nákladní městská pneumatika Hankook AU04+. Hankook rozšiřuje své portfolio pneumatik pro autobusy v městské hromadné dopravě o novou produktovou Hankook AU04+. Během vývoje došlo k vytvoření nového dezénu Hankook AU04+, který má vylepšené rozmístění žeber.

Díky zlepšené konstrukci pneumatiky Hankook AU04+ a novému složení běhounu je nová pneumatika odolnější proti vysokým teplotám, což se projevuje pozitivně nižším opotřebením a delší životností, jak je jen možné,“ dodává Klaus Krause, vicepresident společnosti Hankook a ředitel Evropského Technického Centra v Hanoveru, v Německu. Pneu Hankook AU04+ se vyznačuje především vynikajícím chováním na mokré vozovce díky zlepšenému umístění lamel. Stabilizace 3D bloků v běhounu a optimalizace klikatých drážek zaručují mimořádnou trakci pneumatiky Hankook AU04+ bez omezení celkové životnosti. Pneumatika Hankook AU04+ vyniká skvělou přilnavostí za mokra, čímž pomáhá předcházet aquaplanningu.

EU štítek

EU
B
C
73 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)

Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Nahoru