Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • D - záběrová, Smíšený
  • Prémiová kvalita

Hankook DM11

Rozměry
Šířka
315
Profil
80
Průměr
R22.5
156/150K
TL, 20PR, M+S, 3PMSF

Nová technologie menšího zadržování kamínků v drážkách. Pneumatika Hankook DM11 (smíšená doprava) je vhodná pro použití na hnací nápravy vozidel a zařízení. Hluboké a široké drážky v rameni pneumatiky Hankook...
Více informací

-43%
DM11

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

-43%

Nová technologie menšího zadržování kamínků v drážkách. Pneumatika Hankook DM11 (smíšená doprava) je vhodná pro použití na hnací nápravy vozidel a zařízení. Hluboké a široké drážky v rameni pneumatiky Hankook DM11 poskytují znamenitý záběr v terénu a minimalizují nežádoucí zachytávání kamenů. Zvýšená odolnost proti prořezání a odírání běhounu a bočnic. Čtvercový tvar ramene a přítlak pneumatiky zaručují vynikající odolnost proti opotřebení, zatímco povrch drážek poskytuje vynikající odvod vody z pneumatiky. Směrový typ pneumatiky pro použití on/off-road. Kvalitní robustní pneumatika Hankook DM11 určená pro záběrové nápravy nákladních automobilů na staveniště. Nákladní pneumatiky Hankook DM11 (smíšená doprava) poskytují vynikající kilometrový výkon a zároveň si zachovávají vysokou odolnost proti poškození v terénu. Odolná směs chrání proti poškození a garantuje vysokou životnost. Speciálně vyvinutá pneumatika Hankook DM11 pro použití na hnací nápravy vozidel a sklápěcích zařízení. Pneumatika Hankook DM11 je vhodná pro použití na hnací nápravy vozidel a sklápěcích zařízení.

Odolná směs chrání proti poškození a garantuje vysokou životnost pneumatiky Hankook DM11. Pneumatika Hankook DM11 má dobré jízdní vlastnosti a nízkou hlučnost. Pneumatika Hankook DM11 pro nákladní automobily. Kvalitní pneumatika za dobrou cenu. Překrývající se dezénové bloky pneu přispívají k rovnoměrnému opotřebení po celém obvodu pneumatiky. Perfektní odolnost pneumatiky Hankook DM11 je zajištěna prostřednictvím optimalizovaného designu pláště.. Pneumatiky Hankook DM11 zajišťují vynikající záběr na všech komunikacích. Lepší výkon pro on/off-road.

Hankook nabízí kvalitní pneumatiky se silným brzdným výkonem, hladkou manipulací, vysokou bezpečností a dokonalým jízdním komfortem. Nyní má výzkumná a vývojová centra v Koreji, USA, Německu, Číně a Japonsku. Pneumatiky Hankook vynikají především vysokými a vyváženými užitnými parametry danými soustavnou aplikací nejmodernějších poznatků z vlastní výzkumné a vývojové základny. Korejský výrobce Hankook je nyní desátým největším světovým výrobcem pneumatik. Výrobky jsou ekologicky šetrné a zabezpečují maximální zážitek z jízdy. U nákladních pneumatik uživatelé oceňují zejména vysoké kilometrové výkony. Cílem Hankook je poskytnout bezpečný, příjemný a pohodlný jízdní zážitek. Hankook Tire je jeden z největších a nejrychleji rostoucích výrobců pneumatik pro osobní automobily, lehké nákladní vozy, 4x4 a SUV, nákladní automobily a autobusy. Hankook Tire vyvíjí špičkové technologie pro zvýšení zákaznické spokojenosti.

EU štítek

EU
B
C
74 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru