Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Poháněná

Matador DH 1

Rozměry
Šířka
12
Profil
-
Průměr
R22.5
152/148L
M+S, TL, Náprava:D

Zpevněné boční pásy nákladní pneumatiky Matador DH 1 zabezpečují rovnoměrné opotřebení a dlouhou životnost. Nové lamelování zlepšuje adhezi v podélném i příčném směru. Pneumatika Matador DH1 je používaná na hnacích...
Více informací

-29%
DH 1

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

-29%

Zpevněné boční pásy nákladní pneumatiky Matador DH 1 zabezpečují rovnoměrné opotřebení a dlouhou životnost. Nové lamelování zlepšuje adhezi v podélném i příčném směru. Pneumatika Matador DH1 je používaná na hnacích nápravách nákladních automobilů a autobusů hlavně v dálkovém, částečně v regionálním provozu, kde díky široké styčné ploše a tuhosti v konstrukci kostry pláště dosahují vysoké životnosťi.

Mnoho let zkušeností Matadoru ve vývoji pneumatik se promítá do dynamických, moderních a hospodárných produktů. Zkušenosti: Více než 110 let zkušeností v odvětví výroby pneumatik. Produkty: Široký sortiment pokrývá všechny segmenty a všechny povětrnostní podmínky. Celoroční typ dezénu s označením M+S. S Matadorem jste připraveni na jakoukoliv výzvu. Jako součást prestižního koncernu Continental, má Matador dlouhou tradici plnění požadavků na kvalitu díky vysoké evropské kompetenci v oblasti výroby a technologií. Matador je značka skupiny CONTINENTAL.

S pneumatikami Matador, vyvinutými skutečnými odborníky, jste připraveni na jakoukoliv misi. Značka Matador představuje následující klíčové hodnoty: Dynamika: Moderní značka plná energie, velmi aktivní s velkými ambicemi. Všestranný profesionál. Matador DH1 Matador vyrábí kvalitní pneumatiky za přijatelnou cenu. Vyrábí pneu pro osobní a užitková, sportovní, offroad, lehké nákladní i nákladní automobily.

EU štítek

EU
C
E
74 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Certifikát
Nahoru