Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Zesílená
    RunFlat

Bridgestone Blizzak LM001

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
225
Profil
40
Průměr
R18
92V
Run Flat,*,FR

Nejnovější konstrukce zimní pneumatiky pro osobní vozy, Bridgestone Blizzak LM001 poskytuje lepší trakci a brzdění na sněhu, zároveň s vyšší odolností vůči opotřebení. Proto se můžete klidně vydat na cestu...
Více informací

Zimní -42%
Blizzak LM001

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní -42%

Nejnovější konstrukce zimní pneumatiky pro osobní vozy, Bridgestone Blizzak LM001 poskytuje lepší trakci a brzdění na sněhu, zároveň s vyšší odolností vůči opotřebení. Proto se můžete klidně vydat na cestu za jakýchkoli zimních podmínek: za slunečného počasí nebo hustého sněžení. Nový vzorek odvádí vodu a rozbředlý sníh pryč z kontaktní plochy rychleji, zaoblené dezénové bloky zlepšují průtok vody a dávají lepší přilnavost a kontakt s vozovkou. Zimní pneumatiky pro osobní vozy. Přesné jízdní vlastnosti, vysoká stabilita, Skvělá přilnavost na sněhu. Pneumatika přináší inovace ve tvaru dezénu a použití materiálu k zajištění bezpečnosti a výkonu, který je v dnešních proměnlivých podmínkách zapotřebí.

Pneumatika je homologována pro BMW (pneumatika pro prvovýbavu), pneumatika může být samozřejmě použita a montována na vozidla jiných značek.

ROF = RunOnFlat - dojezdová pneumatika. Pneumatiky RunOnFlat zaručují vysoký komfort jízdy. Defektu a následné ztrátě tlaku si řidič nemusí všimnout. Proto se RunOnFlat pneumatiky smějí montovat pouze na vozidla vybavená fungujícím systémem monitorování tlaku v pneumatikách. Výhody pneumatik RunOnFlat: žádný problém v případě defektu, dovolí vám dojet až 80 km i po ztrátě tlaku, použitelná na standardních ALU kolech, není nutné vozit rezervní pneumatiku.

Nový EU štítek

EU
Bridgestone
225/40 R18 92V
B
C
72 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Nahoru