Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • RunFlat
  • Výprodej

Continental WinterContact TS 850 P

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
245
Profil
40
Průměr
R17
95V
FR

Pneumatika WinterContact TS 850 P vás perfektně povede na zasněženém, mokrém i zledovatělém povrchu vozovky. Prémiová zimní pneumatika, která si poradí za každého počasí. Na jejím vývoji si společnost Continental...
Více informací

Zimní -55%
WinterContact TS 850 P

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní -55%

Pneumatika WinterContact TS 850 P vás perfektně povede na zasněženém, mokrém i zledovatělém povrchu vozovky. Prémiová zimní pneumatika, která si poradí za každého počasí. Na jejím vývoji si společnost Continental dala opravdu záležet, o čemž svědčí i špičkové výsledky nezávislých testů. Kromě vynikající trakce a zlepšeného handlingu v zatáčkách vás potěší i delší životností a podstatně zkrácenou brzdnou drahou.

ContiSeal™ pneumatika obsahuje lepivou, vizkózní, těsnící vrstvu, pokrývající vnitřní prostor běhounu. Ta okamžitě zacelí otvor kolem libovolného proniknuvšího objektu (až do velikosti 5 mm). Tím zamezí ztrátě tlaku v pneumatice a Vám umožní pokračovat v jízdě bez přerušení.

O kratší brzdnou dráhu na suchém povrchu se postará tzv. „zámečkový efekt“ v kontaktní ploše mezi bloky dezénu, jehož výsledkem je větší kontaktní plocha. Také na mokru vám to bude brzdit lépe díky vysoké tuhosti dezénu a příčným hranám pneumatik, které fungují na principu „stěračového efektu“ a s lehkostí pronikají vodním filmem vozovky. Orientace i vysoký počet lamel a bloků dezénu výrazně zlepšují ovladatelnost a vedení vozidla ve sněhu. Už nebude záležet na tom, jaké překvapení si pro vás počasí přichystá. Vy si vždy užijete perfektní vedení i krátkou brzdnou dráhu na zasněžených cestách. WinterContact TS 850 P jsou pneumatiky nové generace, které jsou označeny symboly M+S a „Alpským symbolem“ garantujícími vylepšené jízdní vlastnosti na sněhu. Jejich výkonnost byla prokázána také objektivními testy, ve kterých splňují či dokonce překračují stanovené limity. Unikátní koncepce pneumatik si vás díky technologii PowerSipes získá také extrémní přesností a handlingem na suchém povrchu. Model WinterContact TS 850 P je díky vyšší tuhosti vzorku a směrové stabilitě nového bočnicového konceptu ideálním obutím i na suchu.

Nový EU štítek

EU
Continental
245/40 R17 95V
B
C
72 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

EU štítek

EU
B
C
72 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Certifikát
Nahoru